ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63345
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۱۰
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
انفجاری شدید شهر «عدن» یمن را لرزاند

انفجاری شدید شهر «عدن» یمن را لرزاند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی در جنوب یمن گزارش دادند که ساعت هشت و سی دقیقه به وقت محلی، انفجاری بزرگ، شهر عدن را لرزاند.  وبگاه خبری «نافذة الیمن» گزارش داد که هنوز جزئیاتی از تبعات حادثه در دست نیست اما دو منطقه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی در جنوب یمن گزارش دادند که ساعت هشت و سی دقیقه به وقت محلی، انفجاری بزرگ، شهر عدن را لرزاند. 

وبگاه خبری «نافذة الیمن» گزارش داد که هنوز جزئیاتی از تبعات حادثه در دست نیست اما دو منطقه المعلا و التواهی بر اثر انفجار لرزیده‌اند.

منابع محلی در بیان علت انفجار گفته‌اند که یک خودرو بمب‌گذاری شده در بلوار «المحافظ» در منطقه «الریمی» منفجر شده است. 

از زمانیکه عربستان و دولت مستعفی یمن با امارات، کنترل برخی شهرهای جنوبی یمن را به دست گرفته‌اند، ناامنی در آن افزایش یافته است.

برخی کارشناسان بسیاری از موارد ترور و انفجارهایی را که در شهرهای جنوبی یمن صورت می‌گیرد، تسویه حساب طرف‌های مختلف می‌دانند؛ بخصوص بعد از آنکه عربستان و امارات بر سر نفوذ در جنوب یمن، دچار کشمکش شدید شده‌اند. 

ناامنی در جنوب یمن آن قدر وسیع است که دولت «عبد ربه منصور هادی»‌ رئیس جمهور مستعفی و مورد حمایت عربستان که مدعی شده بود، عدن پایتخت موقت یمن است، موفق نشده دولت غیرقانونی خود را در جنوب یمن مستقر کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.