ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63376
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۵۶
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک موشک توسط ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان در صنعا

شلیک موشک توسط ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان در صنعا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، منابع یمنی گفتند که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک، مواضع مزدوران عربستان در بخش نِهم در شمال شرق صنعا را هدف قرار دادند که در پی این حمله موشکی و نیز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، منابع یمنی گفتند که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک، مواضع مزدوران عربستان در بخش نِهم در شمال شرق صنعا را هدف قرار دادند که در پی این حمله موشکی و نیز عملیات‌های نظامی نیروهای یمنی، شماری از مزدوران به هلاکت رسیدند.

منابع یمنی همچنین از عملیات نظامی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور در استا‌ن‌های الجوف و تعز خبر دادند.

بر اساس این گزارش، شماری از مزدوران عربستان در پی این عملیات‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

طی ماه‌های گذشته، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان به این کشور، حملات خود به مواضع متجاوزان و مزدوران آنها در جبهه‌های مختلف را تشدید کردند.

این در حالی است که در ماه سپتامبر، مواضع متجاوزان در نجران، عسیر، و جیزان شاهد بیشترین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بودند که در پی آن خسارات سنگینی به ارتش سعودی و تجهیزات جنگی مختلف آن وارد شد.

نیروهای یمنی در ماه سپتامبر، علاوه بر انجام حملات زمینی، حملات موشکی خود به مواضع متجاوزان را نیز تشدید کردند که در پی این حملات، خسارات سنگینی به ائتلاف متجاوز سعودی وارد آمد.

در مقابل جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.