ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63386
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۲۰
  • 434 بازدید
  • ارسال توسط :

یادواره شهدای مدافع حرم در گناباد برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، یادواره شهدای مدافع حرم به یاد شهید محسن خزائی، شهید رسانه ملی، امشب 23 آبان‌ماه در مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) شهر گناباد برگزار می‌شود.در این مراسم که همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید خزائی از ساعت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، یادواره شهدای مدافع حرم به یاد شهید محسن خزائی، شهید رسانه ملی، امشب 23 آبان‌ماه در مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) شهر گناباد برگزار می‌شود.
در این مراسم که همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید خزائی از ساعت 19:30 با تلاوت آیاتی از کلام وحی آغاز می‌شود، سردار حسین کاجی از جانبازان و راویان دفاع مقدس سخنرانی می‌کند.
در اطلاعیه این مراسم که به همت مجتمع آموزش عالی و بسیج دانشجویی شهرستان گناباد برگزار می‌شود، از قشرهای مختلف مردم دعوت شده است تا با حضور در این محفل معنوی، بر شکوه این مراسم بیفزایند.
یادآور می‌شود، شهید محسن خزائی، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه، 22 آبان‌ماه سال 95 در حین تهیه گزارش از منطقه عملیاتی حلب بر اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به آرزویش رسید و به جرگه شهیدان مدافع حرم پیوست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.