ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63428
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روزسامانه پیام کوتاه 30002323 * حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور را که موجب جان‌ باختن صدها نفر و مجروحیت بیش از 6 هزار نفر از هم‌وطنان عزیزمان شده است به رهبر و مقتدایمان و امت حزب‌الله کشورمان به ویژه خانواده معزز و داغدار حادثه دیده تسلیت […]

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور را که موجب جان‌ باختن صدها نفر و مجروحیت بیش از 6 هزار نفر از هم‌وطنان عزیزمان شده است به رهبر و مقتدایمان و امت حزب‌الله کشورمان به ویژه خانواده معزز و داغدار حادثه دیده تسلیت عرض کرده، از خداوند منان صبر و اجر برای بازماندگان و غفران الهی برای درگذشتگان خواستارم.
طاها قاری
* این دو روز توقیف کیهان ما عزادار بودیم. راه حق و روشنگر و بصیرت‌افزا را ادامه دهید. درود بر شما. شما سربازان امام زمان(عج) و نایب‌الامام خامنه‌ای هستید و طبعاً دنیاطلبان و مرفهان بی‌درد از مشی شما خشمگین و عصبانی‌اند!
روزبه افخمی و طاهری و حیدری و حسن از شوشتر
* مطالب کیهان در جهت اهداف انقلاب اسلامی که حمایت از محرومین و نیازمندان است نوشته می‌شود و طبیعی است که در این مسیر، مرفهین بی‌درد و افراد آلوده به فساد از مخالفان این روزنامه باشند.
5796—025
* برخی در داخل کشور درصدد کم کردن مخاطبان کیهان بودند اما عکس قضیه رخ داد. این مردم بودند که روز بعد از توقف چاپ روزنامه در صبح اول وقت انتظار تهیه روزنامه را می‌کشیدند. به قول آقای شریعتمداری مخالفان کیهان بدجوری به جدول زدند.
8592—0912
* در محله ما وقتی روزنامه کیهان بعد از توقیف روی پیشخوان باجه روزنامه‌فروشی رسید در مدت زمان کوتاهی همه روزنامه به فروش رفت این نشانه میزان علاقه خوانندگان مشتاق کیهان است.
طالب نصیری- قرچک ورامین
* روزنامه وزین کیهان که یک رسانه ارزشی، انقلابی است و بدون وابستگی به احزاب و جریانات به رسالت روشنگری و بصیرت‌افزایی عمل می‌کند، به بهانه‌های آبکی مورد خشم دولتمردان قرار گرفت و برخلاف قوانین و مقررات در دولت مدعی تدبیر و اعتدال و امید، دو روز توقیف شد! این درحالی است که بسیاری از قلم‌به‌مزدها در روزنامه‌های زنجیره‌ای به مقدسات اهانت می‌کنند ولی صدایی از دولت تدبیر و امید و دادستانی تهران بلند نمی‌شود.
علیمردانی
* حرکت‌های کوردلانه برخی افراد فقط به نفع کیهان تمام شد. من تا به حال کیهان نمی‌خواندم ولی به لطف اشتباه این افراد که در حق کیهان کردند مثل بنده خیلی‌ها به جمع کیهان‌خوان‌ها اضافه شدند. خداوند پشت و پناهتان.
8659—021
* بیان عباراتی مثل خزانه خالی است، آب خوردن ما به برجام گره خورده، شیطان بزرگ با یک بمب می‌تواند تمام مراکز نظامی و… ما را با خاک یکسان کند، فراری دادن دانشمندان هسته‌ای، بتن‌ریزی دستاوردهای دانشمندان، تعطیلی صدها کارخانه و کارگاه و… خلاف امنیت ملی نیست؟! فقط سخن کیهان که برگرفته از سخنگوی ارتش یمن است خلاف امنیت ملی است؟ نکند امنیت و مصالح ملی مساوی با شرکت‌های نورچشمی‌ها در دوبی است!
طورانی، عباس احمدی، قلی‌زاده و…
* همه فهمیدند که دشمنان کیهان کاسه‌لیس‌ آن کدخدای ادعائی هستند و دیگر برای مردم اعتباری ندارند.
9715—021
* قسمتی از صفحه اول روزنامه می‌تواند به تیترهای گذشته‌ای اختصاص یابد که بارها بدون استدلال منطقی مورد هجمه قرار گرفت اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و این موضوع و تکرار آن می‌تواند یادآور حقایق گذشته و چراغی برای ادامه راه باشد.
9293—021
* تمام ولایتمداران و انقلابی به کیهان بابصیرت و بصیرت‌افزا و در خط ولایت و امامت علاقه‌مندند و بدخواهان راه به جایی نخواهند برد. پیروز و موفق باشید.
علی ماهوری
* واقعا خجالت‌آور است. انگاری قرار است کیهان با موشک‌های خود دبی را هدف قرار دهد که به مذاق حضرات خوش نیامده است!
3084—0912
* این دو روز توقیف کیهان موهبتی بود تا کیهان مجهزتر خود را برای مبارزه بی‌امان با مرفهین بی‌درد و استکبار جهانی و اذنابش آماده کند!
هاشمی- اراک
* با توجه به محل سکونتم در تهران علت اصلی عصبانی و بهم‌ریختگی حضرات نسبت به کیهان را به تهدید دبی توسط مسئولان یمن و انعکاس آن توسط کیهان می‌دانم! احتمالا برخی حضرات برج‌هایی در دبی دارند که با این خبر هراسان شدند و گویا منافع خود را در خطر دیدند لذا با عصبانیت اقدام به توقیف روزنامه‌ای کردند که فقط خبر تهدید بازدارنده ارتش یمن نسبت به مراکزی مثل دبی داده بود! توقیفی که هیچ‌گونه محمل قانونی نداشت.
منوچهری
* توقیف 2 روزه کیهان توجیه قانونی نداشت. از صبر و منش کیهان نسبت به ناملایمتی که به این روزنامه روا داشتند تقدیر می‌کنم. این قانونمداری کیهان بار دیگر جریان فتنه را ناکام گذاشت.
4001—021
* تیتر کیهان مانند تیری به قلب دشمن اصابت کرده است، قطعا کیهان سرباز انقلاب است زیرا حمایت از مظلوم را رها نکرده است.
6541—0937
* روزنامه گرانسنگ کیهان! کسب مدال افتخار توقیف در دولت فخیمه تدبیر و امید را به شما تبریک می‌گویم. مطمئنا این مدال دلیل درستی راهی است که پیموده‌اید و خواهید پیمود!
دولابی- قم
* ضمن محکوم کردن توقیف روزنامه کیهان، باید گفت با این اقدام، حقانیت روزنامه کیهان بیش از پیش آشکار و ارادت ما نسبت به این روزنامه و به ویژه حاج حسین شریعتمداری بیشتر از قبل شد.
عسگری
* مطلب کیهان که به نقل از یکی از فرماندهان یمنی عنوان شده خلاف امنیت ملی است یا گرا به دشمن دادن با عباراتی مثل خزانه‌ خالی است و آمریکا با یک اشاره می‌تواند تمام توان نظامی ما را در یک لحظه نابود کند؟!
سوری
* این دو روز واقعا جای کیهان در جامعه خالی بود و دریغ از زنجیره‌ای‌ها که یک تحلیلی از استعفای آن دست‌نشانده لبنانی در عربستان داشته باشند و یا حتی در حد یک خبرنامه به اخبار کشور و جهان بپردازند؟! البته نمی‌خواهم بگویم کیهان گل بی‌خار است ولی کیهان کجا و زنجیره‌ای‌ها کجا!
اسدالله عشقی
* برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای از هم‌اکنون بحث انحرافی انتخابات 1400 ریاست‌جمهوری را مطرح می‌نمایند تا اذهان عمومی را از مشکلات بیکاری، رکود، تورم و دهها مشکل بزرگ و قول‌های صد روزه منحرف سازند و کسی در این موارد سوال نکند.
ادیانی
پاسخ روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان، مورخ 96/8/14 با موضوع «هر دولتی که آمد به مردم ورامین قول راه‌اندازی خط ریلی تهران – ورامین را داد. سرگذشت این خط ریلی تا کی قرار است به وعده سرخرمن مسئولان ادوار مختلف خلاصه شود؟» به آگاهی می‌رساند:
یکی از اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید، توسعه خطوط ریلی بخصوص خطوط حومه‌ای در اطراف کلانشهرها به منظور کاهش سوانح جاده‌ای، مصرف سوخت، آلودگی هوا و تغییر نگرش سکونت درداخل شهرهای بزرگ می‌باشد.
در این راستا راه‌آهن از سال 1394 و با انتقال دستگاه اجرایی طرح احداث خط حومه‌ای تهران – گرمسار از مترو تهران به راه‌آهن، مبادرت به اجرای خطوط مزبور نمود که به صورت خاص در شهر ورامین با هزینه‌ای بالغ بر 1200 میلیارد ریال تقاطعات مهمی همچون پل روگذر امام رضا(ع) و پل زیرگذر 15 خرداد که از مشکلات مهم ترافیکی در سطح شهر بودند احداث گردیدند.
ازطرفی زیرگذرهای باغ صالح و موسی‌آباد نیز در محل خطوط حومه‌ای از عرض 2 متر به 8 متر تعریض شد که درصورت تامین اعتبارات طرح و انتقال خط گرم به خطوط جدیدالاحداث، امکان تعریض زیرگذرهای فوق در زیر خطوط 1 و 2 نیز میسر خواهد شد. ضمنا با راه‌اندازی خط سوم قطار حومه‌ای، هم‌اکنون 10 زوج قطار حومه‌ای در مسیر تهران – ورامین درحال تردد می‌باشد.»
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 10
در پاسخ به مطلب مندرج در ستون پیام‌های مردمی روزنامه وزین کیهان مورخ 96/8/16 درخصوص رفع سد معبر حدفاصل خیابان میمنت و دامپزشکی به آگاهی می‌رساند: چرخ دستی آدرس مذکور جمع‌آوری گردیده و با توجه مشاهده موارد مشابه، اکیپ رفع سد معبر به صورت دائم و مستمر در حال گشت‌زنی وکنترل این محدوده می‌باشند و تاکنون مقداری چرخ دستی از این محل جمع‌آوری
شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.