ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63460
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۰۷
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
اخبار 8 تا 8 سه شنبه، 23 آبان در آذربایجان غربی

اخبار 8 تا 8 سه شنبه، 23 آبان در آذربایجان غربی

** آیت الله خاتمی:ائتلاف غربی ها برای نابودی داعش عوام فریبی استعضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از نابودی داعش در منطقه، گفت: اعتلاف غربی ها برای نابودی داعش عوام فریبی بوده و این گروهک تروریستی با تلاش صادقانه نیروها و دولت های عراقی و ایرانی در حال نابودی است. ** معامله […]

** آیت الله خاتمی:
ائتلاف غربی ها برای نابودی داعش عوام فریبی است
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از نابودی داعش در منطقه، گفت: اعتلاف غربی ها برای نابودی داعش عوام فریبی بوده و این گروهک تروریستی با تلاش صادقانه نیروها و دولت های عراقی و ایرانی در حال نابودی است.

** معامله نزدیک به 11 میلیون سهم در بورس آذربایجان غربی طی یک هفته
مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته 10 میلیون و 890 هزار و 47 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی معامله شده است، ارزش این معاملات را 26 میلیارد و 276 میلیون ریال اعلام کرد.

** تعطیلی سینماهای آذربایجان غربی در ایام سوگواری آخر ماه صفر
سینماهای آذربایجان غربی به علت فرارسیدن ایام سوگواری آخر ماه صفر در روزهای جمعه و یکشنبه تعطیل است و فیلم های کمدی از روز 27 تا 30 صفر در سینماها نمایش داده نمی شود.

** اجرای طرح بهسامان در 22 مدرسه آذربایجان غربی
مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق آذربایجان غربی گفت: طرح آموزشی بهسامان با هدف انتقال اطلاعات صحیح مصرف برق و ایجاد فرهنگ مصرف بهینه منابع ملی در 22 مدرسه آذربایجان غربی آغاز شده است .

** جاری شدن آب در رودخانه خلیفان مهاباد و شادمانی کشاورزان
آب رودخانه خلیفان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی به دنبال بارندگی های اخیر در این منطقه جاری و موجب شادی کشاورزان و مردم این بخش شد.

** اختصاص 1.5 میلیارد دلار تسهیلات اشتغال زا برای تعاونی روستاهای مرزی آذربایجان غربی
معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بیش از 1.5 میلیارد دلار تسهیلات با موافقت مقام معظم رهبری از محل صندوق ذخیره ارزی برای راه اندازی تعاونی های اشتغال زا در روستاها پرداخت می شود.

** ارسال 2 دستگاه تانکر 10 هزار لیتری آذربایجان غربی به مناطق زلزله زده کرمانشاه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: 2 دستگاه تانکر 10 هزار لیتری این استان با هدف تامین نیاز آبی زلزله زدگان و امدادگران به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

3214/ 3072
**خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.