ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63497
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۱۴
  • 299 بازدید
  • ارسال توسط :

گرامیداشت شهید مدافع حرم رسانه ملی در گناباد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، یادواره شهدای مدافع حرم به یاد شهید محسن خزائی، شهید مدافع حرم رسانه ملی، شامگاه سه‌شنبه 23 آبان‌ماه در مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) گناباد برگزار شد.مسجد، سنگر تفکر امام خمینی(ره) استعلی پیراسته، راوی دفاع مقدس و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، یادواره شهدای مدافع حرم به یاد شهید محسن خزائی، شهید مدافع حرم رسانه ملی، شامگاه سه‌شنبه 23 آبان‌ماه در مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) گناباد برگزار شد.
مسجد، سنگر تفکر امام خمینی(ره) است
علی پیراسته، راوی دفاع مقدس و از فرماندهان جنگ تحمیلی در این مراسم از مسجد به عنوان سنگر تفکر امام خمینی(ره) یاد کرد و افزود: تفکر اصلی امام راحل مسجد بود ولی امروز متأسفانه دشمنان، جوانان را از مساجد بیرون کشیده‌اند.
وی، دور کردن جوانان از تفکر و راه امام خمینی(ره) را از اهداف اصلی دشمنان بیان و اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی ما در مواجهه با دشمن، عدم آگاهی و شناخت مناسب از تفکر و خط امام راحل است.
این راوی دفاع مقدس با تأکید بر اینکه تفکر روشنفکری خارج از تفکر امام راحل است، تصریح کرد: افرادی همچون نیروهای حزب‌الله لبنان و مدافعان حرم به خوبی با تفکر امام خمینی(ره) آشنا شدند و آن را درک کرده‌اند.
پیراسته، مشکلات و چالش‌های پیش روی کشور را به دلیل دوری از تفکر امام خمینی(ره) بیان و ابراز کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در پیام خود به مناسبت پذیرش قطعنامه 598 به خوبی درباره مسائل مختلف نکات ارزشمندی را مطرح کرده‌اند که باید آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.
پیراسته با بیان اینکه در حقیقت امام خمینی(ره)، تفکر و راه سیدالشهدا(ع) که همان مبارزه با ظلم است را به ما نشان می‌دهند، گفت: امروز خانواده‌ها به عنوان مهم‌ترین مرکز تربیت نسل جوان به شدت مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است.
وی در ادامه با بیان خاطراتی از همرزمان شهید و همچنین مدافعان حرم، بر لزوم آشنایی نسل جوان به‌ویژه دانشجویان با تفکر امام خمینی(ره) و سیره شهدا تأکید کرد.
تجلیل از خانواده شهید خزائی، پخش کلیپ و مرثیه‌خوانی توسط غلامرضا عطارباشی از مداحان اهل بیت(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود که به همت مجتمع آموزش عالی و بسیج دانشجویی گناباد برگزار شد.
یادآور می‌شود، شهید محسن خزائی، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه، ۲۲ آبان‌ماه سال ۹۵ در حین تهیه گزارش از منطقه عملیاتی حلب بر اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به جرگه شهیدان مدافع حرم پیوست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.