ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63522
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۰۴
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
طنین دعای توسل به مناسبت یادبود جان‏باختگان زلزله کرمانشاه در حرم مطهر رضوی

طنین دعای توسل به مناسبت یادبود جان‏باختگان زلزله کرمانشاه در حرم مطهر رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، مراسم قرائت دعای توسل در حرم مطهر رضوی به مناسبت یادبود جان‏باختگان زلزله کرمانشاه با حضور عموم زائران و مجاوران برگزار شد. در ابتدای این مراسم باشکوه که با حضور عموم زائران و مجاوران بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، مراسم قرائت دعای توسل در حرم مطهر رضوی به مناسبت یادبود جان‏باختگان زلزله کرمانشاه با حضور عموم زائران و مجاوران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم باشکوه که با حضور عموم زائران و مجاوران بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی برگزار شد، توسط قاریان برجسته و بین المللی حرم مطهر رضوی آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد.

در ادامه این برنامه باشکوه، زیارت امین الله توسط «مالکی‌‏نژاد» قرائت گردید و پس از آن «حجت الاسلام دکتر رفیعی» به ایراد سخنرانی پرداخت.

«حجت الاسلام رفیعی» در این مراسم ضمن اعلام تسلیت به بازماندگان زلزله کرمانشاه، از خدای منان، صبر و سلامتی برای بازماندگان و رحمت واسعه الهی را برای جان باختگان خواستار شد و در ادامه سخنانی پیرامون نگرانی‏های پیامبر برای امت مسلمان را مطرح کرد.

در مراسم یادبود جان‏باختگان زلزله کرمانشاه، «سید مجید بنی فاطمه» دعای توسل را قرائت و در ادامه به مدیحه سرایی و روضه خوانی پرداخت.

گفتنی است؛ زمین‌لرزه کرمانشاه به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ در نزدیکی ازگله، استان کرمانشاه در نزدیکی مرز ایران و عراق رخ داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.