ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63557
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۲۷
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان حسینی و حجت الاسلام تقی پور در مشهد مقدس

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان حسینی و حجت الاسلام تقی پور در مشهد مقدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گلگون کفن مدافع حرم، سید احمد حسینی و حجت الاسلام محمود تقی پور، با حضور عزاداران و زائران حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.   […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گلگون کفن مدافع حرم، سید احمد حسینی و حجت الاسلام محمود تقی پور، با حضور عزاداران و زائران حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

 

این مراسم از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 25 آبان ماه و از محل خیابان آیت الله شیرازی، مدرسه عالی نواب به طرف حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد و پس از اقامه نماز و طواف در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در بهشت الرضا به خاک سپرده می‌شوند.

 

گفتنی است حجت‌الاسلام محمود تقی‌پور یکی از رزمندگان ایرانی لشکر فاطمیون است که در سوریه به شهادت رسید. شهید اربعین و بیست و نهمین روحانی جهادگر مدافع حرم، میرزا محمود تقی‌پور که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود بعد از مدتی توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

 

شهید تقی پور اصالتا اهل گرگان و ساکن شهر مقدس مشهد بود که برای تکمیل تحصیلات حوزوی مدتی در شهر قم بود و هم اکنون پیکر وی در ستاد معراج شهدای مرکز است.

 

مراسم وداع با شهیدان مدافع حرم سید احمد حسینی چهارشنبه ۲۴ آبان در مسجد حضرت زهرا (س) واقع در خیایان شهید آوینی ۵۷ مشهد مقدس و شهید حجت الاسلام محمود تقی پور همین روز در مسجد جوادالائمه (ع) واقع در خیابان امامت ۲۲ برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.