ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63595
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱:۲۱
  • 301 بازدید
  • ارسال توسط :
گردش فرهنگی پنجشنبه‎های عصرایران/ از خاطرات پراکنده در یک گالری تا اکران یک فیلم در گروه هنروتجربه

گردش فرهنگی پنجشنبه‎های عصرایران/ از خاطرات پراکنده در یک گالری تا اکران یک فیلم در گروه هنروتجربه

عصرایران – در این بخش هر پنجشنبه در قالب چند پیشنهاد فرهنگی، مخاطبان گرانقدر عصرایران را در جریان منتخبی از آخرین رویدادهای فرهنگی هنری یک هفته آینده قرار می دهیم. نمایشی در تئاتر مستقل نمایش «این یک پیپ نیست» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات تا سوم آذرماه ساعت 20:45 در تئاتر مستقل تهران […]

عصرایران – در این بخش هر پنجشنبه در قالب چند پیشنهاد فرهنگی، مخاطبان گرانقدر عصرایران را در جریان منتخبی از آخرین رویدادهای فرهنگی هنری یک هفته آینده قرار می دهیم.

نمایشی در تئاتر مستقل

نمایش «این یک پیپ نیست» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات تا سوم آذرماه ساعت 20:45 در تئاتر مستقل تهران به نشانی ضلع شرقی چهار راه ولیعصر (تئاتر شهر)، خیابان رازی، نبش کوچه زند وکیل پلاک 50 روی صحنه می رود.

  شیو در سالن استاد انتظامی

نمایش «شیو» به نویسندگی علی دل پیشه و کارگردانی حسین دیردار تا 3 آذر ساعت 18 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، بام خانه هنرمندان اجرا می شود.

 

پایتخت میزبان یک نمایش

نمایش «گلن گری گلن راس» بر اساس متنی از دیوید مامت، ترجمه امید روشن ضمیر و کارگردانی فرید رحمتی تا 3 آذر ساعت 17 در مجموعه تئاتر پایتخت به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک 542 اجرا می شود.

 

نمایشگاه گروهی نقاشی خط

نمایشگاه «لعل خاموش چهارم» شامل 15 اثر نقاشی خط از هنرمندان در گالری ایده‌پارسی به نشانی خیابان شریعتی، خیابان دولت ، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک 28 برگزار می شود. این نمایشگاه روز جمعه 26 آبان ساعت 16 افتتاح خواهد شد و تا روز 1 آذرماه پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

خاطرات پراکنده در یک گالری

آثار گروهی هنرمندان نقاش با عنوان «خاطرات پراکنده» از 26 آبان تا 2 آذر در نگارخانه نگر واقع در قیطریه، ضلع جنوبی پارک، خیابان روشنایی، کوچه دلارارم، پلاک 33، زنگ سوم برگزار می شود.

 

نمایشگاه رنگ و زندگی

نمایشگاه نقاشی نیره فکر آزاد با عنوان رنگ و زندگی از 25 آبان تا 1 آذر در نگارخانه سیمرغ به نشانی بالاتر از پل سيدخندان، خيابان جلفا، نبش کوچه سيمرغ، ساختمان کيانا، واحد سوم برگزار می شود.

 

نشست قرهنگی : تاثیر سنایی بر اقبال لاهوری

اقبال لاهوری، متفکر، سیاستمدار، ادیب و شاعر فارسی‌گوی شبه قاره در اشعار فارسی و اردوی‌اش متاثر از شاعرانی چون سنایی، سعدی، حافظ و مولانا بوده و در برخی اشعارش ابیاتی از آنان را تضمین و اقتفا کرده است. ششمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ی سنایی در روز چهارشنبه اول آذر ساعت ۱۶:۳۰ به بررسی «تاثیر سنایی بر اقبال لاهوری» اختصاص دارد که با سخنرانی دکتر سهیلا صلاحی‌مقدم، عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا، در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

 

یک قناری یک کلاغ در سینماها

فیلم سینمایی «یک قناری، یک کلاغ» به کارگردانی اصغر عبدالهی و بازی حبیب رضایی و هنگامه قاضیانی مدتی است در گروه هنر و تجربه اکران عمومی شده است. این فیلم اولین تجربه اصغر عبداللهی در زمینه کارگردانی سینماست که پیش از این به عنوان فیلم‌نامه نویس و دستیار کارگردان در سینما فعالیت می‌کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.