ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63598
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲:۳۹
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

اصابت موشک مخوف زلزال یک به محل استقرار نیروهای سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع نیروهای مزدور سعودی را در منطقه میدی هدف حمله موشکی قرار دادند. بر این اساس، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یک فروند موشک « زلزال-1» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع نیروهای مزدور سعودی را در منطقه میدی هدف حمله موشکی قرار دادند.

بر این اساس، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یک فروند موشک « زلزال-1» به محل استقرار نیروهای مزدور وابسته به عربستان سعودی در شمال صحرای میدی شلیک کردند.

منابع نظامی یمنی اعلام کردند این موشک به هدف مورد نظر اصابت کرد و به کشته و زخمی شدن دهها مزدور و منهدم شدن جنگ افزارهای انها منجر شد.

همزمان با آن هواپیماهای جنگی رژیم سعودی امروز بیست و یک بار به شهرستان های حرض و میدی حمله کردند. همچنین جنگنده های سعودی و همپیمانان این رژیم منطقه المخا در استان تعز را هدف حملات خود قرار دادند. در این حملات بخش هایی از محله یختل در المخا آسیب دید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.