ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63621
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۱۱
  • 374 بازدید
  • ارسال توسط :
مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه چهارشنبه تا صبح پنجشنبه

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه چهارشنبه تا صبح پنجشنبه

اخبار داخلی***********کوالالامپور-محمود فرازنده مدیرکل شرق آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه در دیدار با 'چان تاواران سوچاریتاگول' معاون بانک مرکزی تایلند ضمن بررسی مناسبات بانکی و تجاری دو کشور خواستار رفع برخی مشکلات به جای مانده از دوران تحریم ها و تسهیل و توسعه مراودات دوجانبه شد. **کوالالامپور-مدیرکل آسیای شرقی و اقیانوسیه وزارت خارجه که به […]

اخبار داخلی
*********
**کوالالامپور-محمود فرازنده مدیرکل شرق آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه در دیدار با 'چان تاواران سوچاریتاگول' معاون بانک مرکزی تایلند ضمن بررسی مناسبات بانکی و تجاری دو کشور خواستار رفع برخی مشکلات به جای مانده از دوران تحریم ها و تسهیل و توسعه مراودات دوجانبه شد.

**کوالالامپور-مدیرکل آسیای شرقی و اقیانوسیه وزارت خارجه که به منظور برگزاری سومین نشست کمیته مشورتی -سیاسی ایران و تایلند به بانکوک سفر کرده است در دیدار با نونتاوان ساکونتاناگا معاون وزیر بازرگانی و رئیس سازمان توسعه تجارت بین المللی تایلند درخصوص راه های توسعه مناسبات تجاری دو کشور بحث و تبادل نظر کرد.

**اردبیل- فرماندار پارس آباد مغان گفت: زلزله ای که کانون آن شهر برده در جمهوری آذربایجان بوده و این شهرستان را نیز لرزاند تلفات و مصدومیت جانی قابل توجهی نداشته است.

**اردبیل- زلزله به بزرگی 5.4 ریشتر که مرکز آن شهر برده جمهوری آذربایجان بود باعث هراس مردم در شهرهای شمالی استان اردبیل از جمله پارس آباد و بیله سوار مغان و ریختن آنها به خیابان ها شد.

**تهران-مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، از برطرف شدن مشکل برق روستاهای زلزله زده تا قبل ازظهر امروز پنجشنبه خبر داد.

**تبریز- معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با تاکید بر نقش محوری شرکت های دانش بنیان در آینده اقتصادی جهان و کشور،گفت: بدون تردید آینده اقتصادی کشور در دست استارت آپ ها است و گریزی از آن نیست.

**تهران- دستیار ویژه رییس جمهوری در امورحقوق شهروندی گفت: حقوق شهروندی بدون توجه به امور اقتصادی و اجتماعی که دارای ساختارهای فرا حقوقی هستند، محقق نخواهد شد.

**تهران -خبرگزاری رویترز چهارشنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از داد سفر «ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه به ایران به تعویق افتاده است.

**تهران-یادداشت تفاهم همکاریهای کشاورزی و توسعه روستایی بین جمهوری اسلامی ایران و مکزیک در مکزیکوسیتی به امضا رسید.

اخبار خارجی
**********
**تهران -کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنجشنبه با طرح قانونی موافقت کردند که براساس آن دولت ها و اشخاص خارجی که از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حمایت مالی و مادی می کنند، مشمول مجازات های آمریکا می شوند.

**تهران -زئیف الکین وزیر امور قدس رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه خواستار افزایش شهرک سازی ها در کرانه باختری شد.

**نیویورک-رئیس جمهوری آمریکا در بازگشت از سفر 12 روزه به شرق آسیا گفت: ما با شرکای خود صحبت کردیم که روش شکست خورده صبر استراتژیک را درباره کره شمالی پایان دهیم.

**تهران -منابع خبری شامگاه چهارشنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دادند: در پی سقوط یک فروند هواپیما در تانزانیا، 11 تن از سرنشینان هواپیما کشته شدند.

**اربیل -پارلمان کردستان عراق در بیانیه ای بدون اشاره به موضعش درباره سرنوشت همه پرسی جدایی طلبانه که بغداد لغو آن را شرط کرده است،نسبت به تاخیر در آغاز مذاکرات بین اربیل و بغداد هشدار داد و تهدید کرد،درصورت ادامه این روند موضوع خروج نمایندگان کرد از پارلمان عراق را بررسی می کند.

**نیویورک- دبیرکل سازمان ملل متحد تغییرات اقلیمی را تهدیدی برای دنیای کنونی دانست و از همه کشورها خواست تا به تعهدات خود در توافق آب و هوایی پاریس عمل کنند.

**تهران -یگان های موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن شامگاه چهارشنبه مواضع نیروهای سودانی حاضر در ائتلاف عربی علیه یمن و نیروهای ‘عبدربه منصور هادی’ رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را در شمال یمن با موشک هدف قرار دادند و منهدم کردند.

**تهران -خبرگزاری رویترز چهارشنبه به نقل از منبعی در کاخ الیزه گزارش داد: سعد الحریری نخست وزیر لبنان «در روزهای آینده» با خانواده اش به فرانسه می رود.

**بغداد- دفتر 'حیدر العبادی' نخست وزیر عراق اعلام کرد :موضع جدید تشکیلات اقلیم کردستان عراق مبنی بر احترام به رای دادگاه عالی فدرال، از نظر ما به معنای باطل شمردن همه پرسی جدایی طلبانه است.

**تهران- دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه و پس از بازگشت از سفر به آسیا، انتشار توییت هایش را از سرگرفت و همچون گذشته از رسانه های آمریکایی انتقاد کرد.
شبک**تنظیم و انتشار: ابوالفضل بابایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.