ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63643
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۱۳
  • 421 بازدید
  • ارسال توسط :

انتقال یک موکب ۱۰۰۰‌نفری به مناطق زلزله‌زده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی با تسلیت به خانواده‌های داغدیده در زلزله اخیر گفت: موکب اربعین حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) از شهر میانرود دزفول جهت ارائه خدمات به هموطنان راهی کرمانشاه شد. وی افزود: عصر روز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی با تسلیت به خانواده‌های داغدیده در زلزله اخیر گفت: موکب اربعین حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) از شهر میانرود دزفول جهت ارائه خدمات به هموطنان راهی کرمانشاه شد.

وی افزود: عصر روز گذشته تجهیزات و اقلام مختلف جمع‌آوری شده از شهر میانرود به کرمانشاه منتقل کردیم و ان شاءالله به مدت ۱۰ روز در مناطق زلزله‌زده این موکب خدمات ارائه خواهد کرد.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان خوزستان با بیان اینکه محبان اهل بیت علیهم السلام همواره در اعمال خداپسندانه و کمک به همنوعان پیشتاز هستند افزود: موکب حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) برآمده از دل مردم و جوانان عاشورایی بخش مرکزی و بخش چغامیش شهرستان دزفول است و اکنون نیز برپایی این موکب یک حرکت مردمی و خودجوش بوده که توسط همین جوانان برای خدمت‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده صورت گرفته است.

موسوی با تشکر از همه خیرین در خصوص اقلام جمع‌آوری شده گفت: این موکب محل استقرار هزار نفری جهت استراحتگاه زلزله‌زدگان در ۲ بخش خواهران و برادران برپا خواهد کرد و نمازخانه‌ای نیز در نظر خواهیم گرفت، همچنین آشپزخانه‌ای جهت پخت به لطف خدا برپا خواهد شد.

وی در خصوص اقلام جمع‌آوری شده گفت: ۲۰ هزار کنسرو، ۱۰ هزار بطری آب‌معدنی، ۷ کیسه ۵۰ کیلوگرمی آرد، ۷۰۰ کیلوگرم برنج، ۲ رأس گوسفند، ۱۵۰۰ عدد پتـو و ۱۰۰ تخته فـرش از جمله اقلامی است که توسط این موکب به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.