ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63714
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۰۷
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
تشرف بانوی استرالیایی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی

تشرف بانوی استرالیایی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   اولویا استفانی هین با بیان اینکه اسلام دینی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری سئوالات بشر در ارتباط با زندگی باشد، گفت: تشرف به اسلام حقیقتی بود که خداوند در من متجلی کرد. این تازه مسلمان استرالیایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   اولویا استفانی هین با بیان اینکه اسلام دینی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری سئوالات بشر در ارتباط با زندگی باشد، گفت: تشرف به اسلام حقیقتی بود که خداوند در من متجلی کرد.
این تازه مسلمان استرالیایی دعوت دوستان خود به اسلام را از برنامه‌های آینده خود عنوان کرد و گفت: برای شناخت اسلام هنوز در ابتدای راه هستم و امیدوارم در کنار سایر دوستان بتوانم شناخت جامع و کامل تری را نسبت به این دین آسمانی پیدا کنم.
وی در خصوص انتخاب زمان و مکان تشرف خود به اسلام گفت: زمانی که برای سفر به ایران آماده می‌شدم از روز‌های عزاداری شهادت امام حسین (ع) بی اطلاع بودم و هنگام ورود به ایران و مطلع شدن از این موضوع بسیار خوشحال شدم که تشرف من به اسلام همزمان با شهادت کسی است که در آشنایی من با دین اسلام بسیار تاثیر گذار بوده است.
سید محمد جواد هاشمی نژاد؛ مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی  در جریان این تشرف، سفر کردن را یکی از امور مورد تاکید اسلام عنوان کرد که در کنار ایجاد تجربه‌های مختلف بسیاری از حقایق را برای انسان نیز روشن می‌کند.
وی گفت: بسیاری از کسانی که به ایران سفر می‌کنند در کنار آشنایی با فرهنگ ایران و اسلام متوجه می‌شوند جریانی در حال ایجاد جو دروغین علیه ایران است، اما حقیقت هیچ گاه پنهان نخواهد ماند.
 مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی با بیان اینکه تا کنون ۲۲ هزار نفر از ۱۲۰ کشور جهان در این مکان به دین مبین اسلام مشرف شده اند، افزود: با این افراد از طریق فضای مجازی در ارتباط هستیم و با ارسال محتوای دینی آنان را در آشنایی بیشتر با اسلام یاری می‌رسانیم.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.