ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63724
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۳۵
  • 453 بازدید
  • ارسال توسط :

انفجار خانه شهید فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگارن جوان، چندی پیش نمر الجمل مرد فلسطینی در یک عملیات شهادت طلبانه سه مامور امنیتی رژیم صهیونیستی را به هلاکت رساند و خود در آن درگیری به شهادت رسید. خانه این شهید که در بیت […]

انفجار خانه شهید فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی+فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگارن جوان، چندی پیش نمر الجمل مرد فلسطینی در یک عملیات شهادت طلبانه سه مامور امنیتی رژیم صهیونیستی را به هلاکت رساند و خود در آن درگیری به شهادت رسید.

خانه این شهید که در بیت سوریکـ «روستایی در فلسطین» واقع شده بود، توسط سربازان ارتش اسرائیل با استفاده از مواد منفجره تخریب شد.

جنبش حماس در واکنش به این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: کاری که اسرائیلی ها در انتقام از عملیات شهادت طلبانه نمر الجمل انجام دادند، تنها یک نتیجه دارد و آن هم افزایش ایستادگی و ثبات دولت فلسطین در برابر جنایت های این اشغالگران است و مردم فلسطین تا باز پس گرفتن حقوق کاملشان از پای نخواهند ایستاد.

گفتنی است؛ عملیات شهادت طلبانه نمر الجمل در شهرک «هاد ادار» صورت گرفت.

در ادامه ویدیویی که از انفجار خانه این شهید به تازگی  منتشر شده را مشاهده می‌کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.