ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63733
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۴۷
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب داران کبودرآهنگ در کرمانشاه ایستگاه صلواتی دایر کردند

موکب داران کبودرآهنگ در کرمانشاه ایستگاه صلواتی دایر کردند

احسان قنبری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمامی فعالان در این ایستگاه صلواتی هم اینک در کرمانشاه در حال خدمات رسانی به زلزله زدگان غرب کشور هستند.وی اضافه کرد: با توجه به برودت هوا و نیاز ضروری آسیب دیدگان به چادر، هشت کامیون حاوی 482 تخته چادر شب گذشته از کبودرآهنگ […]

احسان قنبری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمامی فعالان در این ایستگاه صلواتی هم اینک در کرمانشاه در حال خدمات رسانی به زلزله زدگان غرب کشور هستند.
وی اضافه کرد: با توجه به برودت هوا و نیاز ضروری آسیب دیدگان به چادر، هشت کامیون حاوی 482 تخته چادر شب گذشته از کبودرآهنگ به کرمانشاه ارسال شد.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کبودرآهنگ نیز 10 میلیون ریال کمک نقدی به همراه 40 تخته پتو، 200 دست البسه گرم و 6 تن سیب زمینی به کرمانشاه ارسال کرده است.
فرماندار کبودرآهنگ اظهار کرد: همچنین هلال احمر این شهرستان یک هزار و 400 تخته پتو، چهار هزار و 100 بطری آب معدنی، 11 هزار و 500 قرص نان، 12 تن سیب زمینی، 550 شعله چراغ والور، به همراه چای، کفش، رب گوجه و روغن به مناطق آسیب دیده ارسال کرد.
قنبری بیان کرد: ارزش کالاهی ارسال شده از کبودرآهنگ به مناطق زلزله زده کرمانشاه سه میلیارد و 300میلیون ریال است و در مجموه 50 میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
7526/2087/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.