ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6380
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۶:۰۹
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
چمران یک چریک متخصص انقلابی بود/ مدافعان حرم دل بزرگی دارند

چمران یک چریک متخصص انقلابی بود/ مدافعان حرم دل بزرگی دارند

سعید راد، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در خصوص بازی در فیلمی با موضوع شهید چمران گفت: تا جایی که من می‌دانم و در روزهای ساخت فیلم «چ» با آقای حاتمی‌کیا صحبت می‌کردیم دکتر چمران مردی شجاع و صبور بودند.   وی افزود: با آشنایی و شناختی که پیش […]

سعید راد، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در خصوص بازی در فیلمی با موضوع شهید چمران گفت: تا جایی که من می‌دانم و در روزهای ساخت فیلم «چ» با آقای حاتمی‌کیا صحبت می‌کردیم دکتر چمران مردی شجاع و صبور بودند.

 

وی افزود: با آشنایی و شناختی که پیش از انقلاب نسبت به شهید چمران داشتم فهمیدم درک بالای عرفانی مشخصه اصلی شخصیت ایشان است. دکتر چمران در نگاه من یک چریک متخصص انقلابی بود.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به رابطه تیمسار فلاحی و شهید چمران ادامه داد: به هر حال تیمسار فلاحی ارتشی بودند و از دوستان آقای بازرگان. قائله پاوه که به پا می‌شود به عنوان یک ارتشی همراه با دکتر چمران برای کمک به مردم پاوه می‌روند.

 

راد در پایان گفت: مدافعان حرم بیرون از مرزهای ما از خاک و کشورمان دفاع می‌کنند. این نهایت بزرگی است. مبارزه با داعشی‌های وحشی دل و ایمان بزرگی می‌خواهد. مدافعان حرم مانند بچه‌هایی هستند که در 8 سال جنگ تحمیلی جانانه مبارزه کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن