ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63865
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدار سه ارگان سازمان ملل درباره بزرگترین فاجعه انسانی در یمن

هشدار سه ارگان سازمان ملل درباره بزرگترین فاجعه انسانی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، مدیران سازمان برنامه جهانی غذا، یونیسف و سازمان بهداشت جهانی در بیانیه‌ای مشترک خواهان دسترسی مردم یمن به کمک های بشردوستانه شدند. در این بیانیه آمده است: همگی دوباره از نیروهای ائتلاف می‌خواهیم تا مانع ورود کمک های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، مدیران سازمان برنامه جهانی غذا، یونیسف و سازمان بهداشت جهانی در بیانیه‌ای مشترک خواهان دسترسی مردم یمن به کمک های بشردوستانه شدند.

در این بیانیه آمده است: همگی دوباره از نیروهای ائتلاف می‌خواهیم تا مانع ورود کمک های اولیه به یمن نشوند. یمن امروز فاجعه‌آمیزترین بحران انسانی را از سر می گذراند.

این بیانیه همچنین درباره ضرورت کمک‌رسانی به مردم یمن می‌افزاید:‌ کمک های انسانی شامل واکسن، دارو و غذاست. این کمکها برای مبارزه با بیماری و قحطی حیاتی هستند.

بخش دیگری از این بیانیه نیز به شمار نیازمندان کمک‌های فوری اختصاص داده شده است. بیش از ۲۰ میلیون نفر به کمک‌های فوری نیازمندند. از این میان ۱۱ میلیون کودک هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.