ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63869
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
  • 258 بازدید
  • ارسال توسط :
عده ای تشنه قدرت در هر حادثه ای به دنبال اهداف خود هستند

عده ای تشنه قدرت در هر حادثه ای به دنبال اهداف خود هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مسجد و حسینه اعظم قلعه این شهرستان با بیان اینکه برخی سیاست بازان از حادثه زلزله کرمانشاه با وجود تعداد بسیار زیاد مصدوم و مجروح که نیازمند رسیدگی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مسجد و حسینه اعظم قلعه این شهرستان با بیان اینکه برخی سیاست بازان از حادثه زلزله کرمانشاه با وجود تعداد بسیار زیاد مصدوم و مجروح که نیازمند رسیدگی هستند، گروکشی سیاسی می کنند، ابراز داشت: در تلخی ها باید مصالح کلان کشور را دید و سیاست مداران وجه المصالح مردم را برای رسیدن به قدرت نباید قرار ندهند.

وی بابیان اینکه عده ای تشنه قدرت در هر حادثه ای ائم از سیل، زلزله، قطار، سقوط هواپیما تنها به دنبال اهداف خودشان هستند، افزود: در کنار همت بلند مردم برخی ها با استفاده از روزنامه ها و تریبون ها حرف های نا مربوط می زنند که دامن زدن به استمرار این رفتارها تنها تداوم بازی های کثیف سیاسی است و نفعی عاید مردم نمی کند.

عربستان به دنبال جبران ناکامی های خود در منطقه

امام جمعه شاهرود ابراز داشت: در کنار زشتی هایی که برخی سیاست بازان در تلخی ها انجام می دهند از ابتدای حادثه زلزله مردم در صحنه امداد رسانی از اهدای خون تا کمک های نقدی و غیر نقدی و انجام امور مشاوره ای در کنار زلزله زده ها حضور داشتند تا آسیب های روحی و روانی به مردم را به حداقل کاهش دهند.

امینی به استعفای نخست وزیر لبنان اشاره و تصریح کرد: سعد حریری با حضور در عربستان استعفای خود را از این سمت اعلام کرد که این امر اوج ذلت یک ملت را نشان می دهد که باید گفت عربستان به شکست های مفتضحانه ای که در منطقه خورده است تنها می خواهد از طریق لبنان ناکامی خود را جبران کند، لذا ملت های مسلمان باید مراقب توطئه ها باشند.

شعار آزادی خواهی امام حسین(ع) تنها خاص شیعه نیست

وی با بیان اینکه سال به سال تاثیر راهپیمایی اربعین به بعد جهانی خود نزدیک تر می شود، افزود: امسال علاوه بر موکب های ایران و عراق از بسیاری کشورهای دیگر نظیر پاکستان، اندونزی، آلمان و هند نیز حضور داشتند که نشان می دهد شعار آزادی خواهی امام حسین(ع) تنها خاص شیعه نیست و به همه مردم تعلق دارد.

امینی تاکید کرد: شاهرود در مسیر زائران علی بن موسی الرضا(ع) قرار دارد لذا باید برپایی دائم موکب منتصب به آن حضرت در این شهرستان در دو مسیر رفت و برگشت تهران- مشهد پیش بینی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه موکب ها در نزدیک محل کسب مردم هستند لذا باید بازاریان با نگاهی عمیق تر به این مسئله نگاه کنند و بدانند که معامله با خدا و امام رضا(ع) بهترین روزی را به همراه خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.