ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63875
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
کشور را باید با اتکا به نیروهای توانمند داخلی اداره کنیم

کشور را باید با اتکا به نیروهای توانمند داخلی اداره کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی قابل در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجدالنبی برگزار شد با تسلیت جان باختن هموطنانمان در زلزله غرب کشور اظهارداشت: در این حادثه بیش از ۴۰۰ نفر کشته و هفت هزار نفر مجروح شدند و هزاران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی قابل در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجدالنبی برگزار شد با تسلیت جان باختن هموطنانمان در زلزله غرب کشور اظهارداشت: در این حادثه بیش از ۴۰۰ نفر کشته و هفت هزار نفر مجروح شدند و هزاران نفر نیز خانه و کاشانه خود را از دست دادند که جای تسلیت دارد.

وی بیان کرد: مردم نوع دوست کشور حتی کسانی که وضعیت مالی خوبی نداشتند در حرکتی بی نظیر به میدان آمدند و به یاری زلزله زدگان شتافتند و با کمک نقدی و غیرنقدی همدردی خود را اعلام کردند و یاری رسان شدند که جای تشکر دارد.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: هرچند این حادثه بسیار تاسف برانگیز و سنگین بود اما صحنه های زیبایی از وحدت و انسانیت را نیز به تصویر کشید و نشان داد در موقع بلایا همه با هم هستند و حضور نیروهای ارتشی، سپاهی، هلال احمر، کمیته امداد، پزشکان، اورژانس، اصناف و سایر گروهها گسترده و مطلوب بود.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و احتمال بارشها باید مسئولان همت کنند تا بسرعت آسیب دیدگان ساماندهی شوند تا دچار مشکلات بیشتری نشوند.

فرانسه گربه رقصانی می کند

حجت الاسلام قابل در ادامه خطبه های نماز اظهارداشت: آقایان فرانسویها آمدند به ایران وقراردادهای بزرگ بستند و برخی مسئولان ما هم از ژست ایران دوستی آنها خوششان آمد و خوشحال شدند که موضع گیری آنها خوب بوده اما امروز رئیس جمهور فرانسه می گوید موشک های ایران باید نابود شود و یا شرکت توتال که با آنهمه سر وصدا وارد شد و قرارداد بست می گوید اگر آمریکا اجازه ندهد ما آن را لغو می کنیم.

وی افزود: همان کسانی که در هنگام قرارداد با توتال فرانسه کف زدند امروز بیایند و ببینند که اینها هیچکدام قابل اعتماد نیستند و از بزرگانشان دستور می گیرند.

قابل گفت: چرا فرودگاه مشهد را به خارجی ها دادید که تجهیز کنید مگر ایرانی ها چه ایرادی داشتند؟ امروزاتحادیه اروپا پیام می دهد که می خواهیم در ایران دفتر بزنیم مگر نمی دانید برای چیست؟ آنها که کشورهایشان سفارت خانه در ایران دارند ذدفتر نیازی است اما با این کار می خواهند از فتنه گران و هم جنس بازان حمایت کنند.

وی تصریح کرد:وقتی توتال گربه رقصانی می کند چرا باید بازهم به آنها امید ببندیم و پروژه های بزرگ را به بیگانه بدهیم؟ گویی برخی از مسئولان از قیافه مهندسان ایرانی خوششان نمی آید و فقط دنبال خارجی ها هستند.

امام جمعه موقت قزوین با ابراز خرسندی از موضوع گیری رئیس جمهور در خصوص برخی حرکتهای آمریکا یاد آورشد: سخنان آقای رئیس جمهور که گفتند «با این عهد شکنی آمریکا مگر کره شمالی دیوانه است که پای مذاکره با شما بنشیند و یا اینکه هرجا که پای آمریکا، انگلیس و فرانسه به منطقه باز شود باید منتظر یک جنگ و درگیری و آشوب باشیم» بسیار بموقع بود اما ای کاش این صحبتها قبل از برجام می شد.

خطیب جمعه قزوین اضافه کرد: حالا که دست خود را در حوزه هسته ای بسته ایم و هرچه گفتند پذیرفتیم باید منتظر عواقب عهدشکنی دشمن باشیم و بدانیم هرگز اعتماد به آنها منطقی نیست و نخواهد بود.

دست روی زانوی خودمان بگذاریم/ با اتکا به نیروی داخی کشور را اداره کنیم

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: با این همه مسائل که رخ  داده باید بدانیم نباید به خارجی ها امید ببنیدم بلکه لازم است فقط دست روی زانوی خود بگذاریم و کشور را با اتکا به نیروهای توانمند داخلی اداره کنیم.

وی در ادامه از ادامه محاصره یمن ابراز نگرانی کرد و گفت: مردم مظلوم یمن را از زمین و دریا و هوا محاصره کرده اند تا قتل عام شوند و متاسفانه سازمانهای بی خاصیت بین المللی حقوق بشر در این باره سکوت کرده اند و فقط ملتمسانه اعلامیه صادر می کنند و قادر نیستندجلوی این فاجعه را بگیرند.

حجت الاسلام قابل یادآورشد: یک میلیون نفر در آستانه بیماری وبا و مرگ هستند اما آل سعود ملعون با پول هایی که باج می دهد نمی گذارد کسی اعتراض کند که امیدواریم با نابودی آل سعود فرجی در حل مشکلات مردم یمن حاصل شود.

وی بیان کرد: امروز در کمال بی شرمی سران داعش را توسط آمریکا از منطقه جنگی و سرزمینهای آزاد شده خارج شده و فراری می دهند تا در جای دیگر استفاده کنند و از کشورهای منطقه مانند آل سعود باج بگیرند اما به لطف الهی زمان داعش به پایان رسیده است.

خطیب جمعه قزوین با گرامیداشت یاد شهید تهرانی مقدم اظهارداشت: ترس امروز دشمنان از اقتدار ایران اسلامی مرهون شهدایی چون تهرانی مقدم است و باید راهشان را زنده نگهداریم.

قابل در خصوص قیام توابین و آزادی سوسنگرد هم مطالبی بیان کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.