ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 63879
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
پاسداشت شهید حججی؛ حسن ختام هفته کتاب مازندران

پاسداشت شهید حججی؛ حسن ختام هفته کتاب مازندران

آرزو ولیپور روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت که این ویژه برنامه در امتداد برنامه های فرهنگی به مناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی استان مازندران است که روز شنبه (فردا) در جوار مزار هشت شهید گمنام در پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ساری برگزار می شود.وی با اشاره به حضور […]

آرزو ولیپور روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت که این ویژه برنامه در امتداد برنامه های فرهنگی به مناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی استان مازندران است که روز شنبه (فردا) در جوار مزار هشت شهید گمنام در پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ساری برگزار می شود.
وی با اشاره به حضور خانواده شهید حججی در این مراسم گفت : این ویژه برنامه با عنوان ‘ کتاب ، حرم و شهادت ‘ با هدف قدرشناسی و ادای بخشی از دین حوزه کتاب به این شهید بزرگوار است.
ولیپور سخنرانی، اجرای گروه سرود هنری، پخش کلیپ را از جمله برنامه های این مراسم عنوان کرد.
امسال مازندران شاهد اجرای طرح نذر کتاب به یاد شهید وقف کتاب حججی بود که طی این طرح به گفته ولیپور حدود 40 هزار عنوان کتاب از سوی مردم اهدا شد.
شهید محسن ححجی در شهر نجف‌آباد اصفهان به دنیا آمد و از جمله جهادگران و رزمندگان مدافع حرم بود که در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه وعراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و پس از دو روز به‌دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
**تجلیل از 10 فعال حوزه کتاب مازندران
24 آبان ماه همایش ملی هفته کتاب در تالار وحدت تهران با حضور وزیر ارشاد و مسئولان کشوری به منظور معرفی و تجلیل از فعالان برتر کتاب و کتابخوانی برگزار شد که در این همایش 10 نفر از استان مازندران به عنوان برترین ها تجلیل شدند.
این همایش از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد و استان همدان و مازندران بالاترین رتبه ها را دریافت کردند.
به گفته ولیپور هشت کتابخوان و 2 کتابدار برتر ملی منتخب از استان مازندران بودند و در این میان چهار نفر از کتابخوان ها عضو یک خانواده چهارنفره از استان مازندران بودند که بر اساس شاخص ها و امتیازات متفاوت و جداگانه انتخاب شدند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران این انتخاب را با توجه به شعار هفته کتاب ‘ آینده روشن با خانواده کتابخوان ‘ برای استان نقطه عطفی درخور عنوان کرد.
ولیپور افزود : از این فعالان حوزه کتاب استان در هفته اول آذرماه طی مراسمی تقدیر می شود.
وی ترویج فرهنگ کتابخوانی با اقداماتی از قبیل توزیع کتاب در مراسم عزاداری این ایام در کنار طعام نذری و یا توسط برخی فروشگاه های عرضه مواد غذایی را اقدامی شایسته در حوزه کتاب استان برشمرد.
خبرنگار : فاطمه رحمتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
3009/1654

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.