ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 63881
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
  • 551 بازدید
  • ارسال توسط :
نهمین یادواره 57شهید باغین برگزارشد

نهمین یادواره 57شهید باغین برگزارشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار پاسدار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم  که در مصلی صاحب الزمان شهر باغین برگزار شد،به اهمیت برگزاری یادواره ها در سطح جامعه اشاره کرد وگفت:با گذشت ۳۰سال از پایان جنگ تحمیلی […]

نهمین یادواره 57شهید باغین برگزارشدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار پاسدار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم  که در مصلی صاحب الزمان شهر باغین برگزار شد،به اهمیت برگزاری یادواره ها در سطح جامعه اشاره کرد وگفت:با گذشت ۳۰سال از پایان جنگ تحمیلی هنوز مردم ایران با حضور گسترده در این مراسمات از شهداء وخانواده های معظم آنها تجلیل می کنند.

وی گفت :شهداءبرای خدا ،اسلام ، انقلاب وبرای ولایت وبرای این سرفرازی این ملت سینه های خودرا سپر تیر دشمن کردند وبه شهادت رسیدند واینها در تاریخ این مرزوبوم تا قیامت جاوید خواهند ماند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با سنگین خواندن مسئولیت همه در قبال خون شهداء تصریح کرد:وظیفه ماوشما در قبال شهداء انقلابی باید فکر کنیم انقلابی باید عمل کنیم وانقلابی بمانیم و راه شهداء را ادامه دهیم تاشهداء از ما راضی باشند ومارا شفاعت کنند .

وی اظهار کرد:معیارها وملاکهای انقلابی بودن را می توان از شهداء که همان ولایت پذیری ،ایثار وازجان گذشتگی بود آموخت واین معیارهاو ملاکها را در زندگی فردی و اجتماعی خود بکار بست.

سردار ابوحمزه افزود :شهداء خون دادند تا ما راه را گم نکنیم و ایثار کردند تا ما هدف را پیدا کنیم.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام دشت آبادی امام جمعه شهر باغین در سخنانی هدف از برگزاری یادواره ها را فراموش نکردن راه وهدف شهداء عنوان کرد وگفت:شهداء جان خود را در راه خدا دادند و خداوند به شهداء عزت وبهاء داد.وی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در برگزاری این یادواره ارائه نمود.

این مراسم با برنامه خاطره گویی وراوی گری از دوران هشت سال دفاع مقدس وشهید مدافع حرم محسن حججی و مدیحه سرایی در شب رحلت نبی مکرم اسلام (ص)وشهادت سبط اکبر آن حضرت امام حسن مجتبی (ع)همراه بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.