ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63923
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه اهواز:عملکرد دستگاه های دولتی در امدادرسانی به زلزله زدگان قابل تقدیر است

امام جمعه اهواز:عملکرد دستگاه های دولتی در امدادرسانی به زلزله زدگان قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز عبادی-سیاسی جمعه ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) افزود: در 30 سال گذشته 2 زلزله بزرگ در شمال کشور و شهرستان بم رخ داده که هر کدام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز عبادی-سیاسی جمعه ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) افزود: در 30 سال گذشته 2 زلزله بزرگ در شمال کشور و شهرستان بم رخ داده که هر کدام چندین هزار نفر کشته داده اند.
وی با اشاره به اینکه شدت این 2 زلزله کمتر از هفت ریشتر بوده است یادآور شد: در زلزله استان کرمانشاه با وجود شدت بالای زلزله اما به لطف خداوند شاهد تلفات کمتری بودیم.
آیت الله موسوی جزایری با تاکید بر اینکه حجم خرابی ها در زلزله اخیر به ویژه روستاها بسیار بالا است تصریح کرد:در عرض سه روز کار آوار برداری و امداد رسانی انجام شد که قابل تقدیر است چراکه حتی در کشورهای پیشرفته نیز گاهی امداد رسانی ماه ها زمان می برد.
‘زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که بر اساس اعلام مسئولان تا کنون (ظهرجمعه) 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم در استان داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.

**بردگان پول و ثروت در برابر جنایات عربستان سکوت کرده اند
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به محاصره یمن توسط عربستان اشاره کرد و گفت: 2 سال است که زنان، کودکان و مردان یمنی زیر بمباران های شدید هستند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: عربستان سعودی مدعی است که قصد نجات یمنی ها از دست نیروهای حوثی را دارد این بر مبنای کدام منطق است که یمنی ها را برای نجات می کشند.
وی تاکید کرد: در این مدت مدعیان حقوق بشر حتی یک بار جنابات آل سعود را محکوم نکردند چراکه برده پول و ثروت هستند.
آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: از سویی دیگر عربستان نخست وزیر لبنان را دعوت و سپس وی را به بهانه دو تابعیتی بودن بازداشت کرد.
وی افزود: هدف عربستان از این حرکت ایجاد نفاق و جنگ داخلی در لبنان بود که ناکام ماند.

** نسخه نجات دهنده اقتصاد کشور عمل به اقتصاد مقاومتی است
نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه به عهدشکنی های شرکت فرانسوی توتال اشاره کرد و یادآور شد: حدود 20 سال پیش شرکت توتال آمادگی خود را برای ساخت پالایشگاه اعلام کرد اما پس از قرارداد عهدشکنی کرد.
وی با بیان اینکه این شرکت باعث توقف سه ساله در پروژه شد ادامه داد: سرانجام نیروهای توانمند داخلی این پروژه را به بهترین شکل ممکن به سرانجام رساندند.
وی گفت: بار دیگر شرکت توتال آمادگی خود را برای همکاری با ایران اعلام کرد اما پس از عقد قرارداد به بهانه تحریم های آمریکا انصراف داد‌.
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه ایرانیان دیگر به هیچ کدام از کشورهای غربی اعتمادی ندارند افزود: نسخه نجات دهنده اقتصاد کشور عمل به اقتصاد مقاومتی و استفاده از نیروهای داخلی است.
6064
خبرنگار: ندا رضاپور** انتشار دهنده: محسن بهاروند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.