ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63925
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه بردسیر: جنایات عربستان در یمن حاشیه امنی برای اسرائیل است

امام جمعه بردسیر: جنایات عربستان در یمن حاشیه امنی برای اسرائیل است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بردسیر افزود: آیا برای عربستان فجایع سوریه و عراق و جنایات داعش که بر جامعه انسانی و مسلمانان مظلوم منطقه رفته، کافی نبود که جنایات یمن نیز بدست آل سعود در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بردسیر افزود: آیا برای عربستان فجایع سوریه و عراق و جنایات داعش که بر جامعه انسانی و مسلمانان مظلوم منطقه رفته، کافی نبود که جنایات یمن نیز بدست آل سعود در حال انجام است و ادامه دارد؟
وی با محکوم کردن حوادث یمن و نقش عربستان در این اتفاقات اظهار کرد: بزرگترین فاجعه انسانی و کودک کشی دنیا در یمن در حال رخ دادن است و مردم مظلوم هیچ ندارند و هر روز مورد ظلم، تجاوز، کشتار و غارت قرار می گیرند تا حدی که سکوت مرگبار سازمان ملل را نیز شکسته است ولی عربستان همچنان با وقاحت به کارش ادامه می دهد.
وی گفت: از جهان اسلام و سازمان کنفرانس اسلامی و هر مجمعی که عنوان اسلامی دارد، انتظار می رود سکوت را بشکنند و حرکتی موثر انجام بدهد و در مقابل ظلم و ستم آل سعود بایستد.
وی همچنین ضمن ابراز همدردی با مردم مناطق زلزله زده غرب کشور گفت: زلزله؛ دلاور مردان و شیرزنان کرمانشاه را دچار رنج و محنت کرده و با وجود اقدامات موثر و حضور سران ارتش در منطقه که قابل تقدیر است بخاطر گستردگی ویرانی ها به کمکهای مردمی نیاز است.
وی تصریح کرد: در کشوری که بر روی گسلهای متعدد قرار گرفته و دائما در معرض زلزله است همگی باید با تعهد و وجدان و انصاف کار کنند بخصوص افراد ناظر در امر ساخت و ساز مساله نظارتها را سرسری نگیرند و شرافتمندانه به تعهد انسانی و وظیفه دینیشان عمل کنند تا ساخت و سازها بر مبنای اصولی صورت بگیرد و در چنین مواردی آسیبها به حداقل برسد.
وی ادامه داد: این امر مهم میسر نمی شود مگر اینکه تک تک افراد و هرکسی به وظیفه خودش درست عمل کند و خیانت نکند.
خطیب جمعه بردسیر ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و با بیان اینکه عفو یکی از اصول زندگی پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است گفت: در مسائل خانوادگی و روابط دوستانه گذشت داشته باشید و اشتباه طرف مقابل را ببخشید همانگونه که پیامبر اسلام هرگز برای امور فردی خودش بر کسی خشم نمی گرفت و دنبال انتقام جویی نبود.
وی با اشاره به شیوه زندگی پیامبر اسلام (ص) گفت: اگر می خواهیم به سیره رسول اکرم عمل کنیم باید کار درست و انسانی را انجام بدهیم.
وی تاکید کرد: امروز چشم و هم چشمی ها، نگاه به بالادست و ترس از سرزنش دیگران همه ما را در مسابقه ای قرار داده که داریم بخاطرش ارزشهای اسلامی و انسانی را نادیده می گیریم.
حجت الاسلام نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس نیز در آیین نماز جمعه امروز بردسیر حضور داشت.
بردسیر در 60 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7421/3029

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.