ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 63964
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۴:۳۶
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
تور موتورسواری یادواره شهدای مدافع حرم آغاز شد + تصاویر

تور موتورسواری یادواره شهدای مدافع حرم آغاز شد + تصاویر

سیامک امیرخیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز ضمن اشاره به برگزاری تور موتورسواری گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم اظهار داشت: پس از شهادت شهید وحید فرهنگی والا در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم تور موتورسواری را بین شهرهای تبریز، ارومیه و جلفا برنامه‌ریزی کردیم. وی افزود: در این راستا روز گذشته (جمعه) 10 […]

سیامک امیرخیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز ضمن اشاره به برگزاری تور موتورسواری گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم اظهار داشت: پس از شهادت شهید وحید فرهنگی والا در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم تور موتورسواری را بین شهرهای تبریز، ارومیه و جلفا برنامه‌ریزی کردیم.

وی افزود: در این راستا روز گذشته (جمعه) 10 موتورسوار به نمایندگی از موتورسواران استان همزمان با رحلت نبی اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) پس از حضور در گلزار شهدای تبریز و تجدید میثاق با شهدای مدافع حرم، حرکت خود را به سوی ارومیه آغاز کردند و این مسیر در محل تندیس شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم ارومیه به پایان رسید.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان تبریز در مورد ادامه مسیر این تور خاطرنشان کرد: امروز (شنبه) ارومیه را به سمت جلفا ترک می‌کنیم و فردا نیز پس از طی مسیر جلفا-تبریز این تور به پایان می‌رسد. جا دارد از مجموعه نیروی انتظامی ارومیه نیز بابت برقراری نظم مناسب در مسیر این تور قدردانی کنیم.

وی در مورد ورزشکاران شرکت کننده در این تور گفت: 10 موتور از کلاس استریت در این تور شرکت کرده‌اند. در ارومیه نیز 20 موتورسوار با استقبال از این تور، موتورسواران آذربایجان شرقی را تا مزار شهدا همراهی کردند. ورزشکاران زیادی مشتاق حضور در این تور بودند اما با توجه به شرایط تور و حرکت موتورسواران در جاده، ترجیح دادیم 10 موتورسوار به نمایندگی از سایر موتورسواران در این تور حضور داشته باشند.

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان آذربایجان شرقی در مورد برنامه‌های آتی این هیئت تصریح کرد: با توجه به رویداد تبریز 2018، برنامه‌های متنوعی در نظر داریم. اجرای مسابقات رالی شهری و جاده و اسلالوم (آقایان و بانوان) در ماه‌های آتی قطعی شده و در تلاش هستیم هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دیگر برنامه‌ها را نهایی کنیم. مسابقات درگ نیز به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های ویژه‌ای نیاز دارد و در صورت نهایی شدن هماهنگی‌ها، این مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: ارتباط خوبی با فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری داریم اما انتظار می‌رود با توجه به رویداد تبریز 2018، همکاری بیشتری با هیئت اتومبیلرانی استان داشته باشند.

امیرخیزی ضمن تقدیر از تلاش‌های سرهنگ علیپور، رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه با نگاه مثبت رئیس هیئت استانی، برنامه‌های متنوعی برنامه‌ریزی و برگزار شده است.

وی در پایان گفت: نیروهای انتظامی نیز همکاری بسیار خوبی با هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان داشته‌اند و جا دارد از تلاش‌های سردار محسن حسن خانی، فرماندهی انتظامی استان و سایر کارکنان این مجموعه قدردانی کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.