ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 63986
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۱۶
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدا عامل وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت ایران اسلامی هستند

شهدا عامل وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت ایران اسلامی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ملایر حجت‌الاسلام احد آزادیخواه شامگاه جمعه در مراسم یاد بود شهید غلامحسین ترک دهنو در مسجد جامع این شهر که با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولان‌ و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب معنوی ، اخلاقی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ملایر حجت‌الاسلام احد آزادیخواه شامگاه جمعه در مراسم یاد بود شهید غلامحسین ترک دهنو در مسجد جامع این شهر که با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولان‌ و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب معنوی ، اخلاقی و انسان‌ساز است.

وی با بیان اینکه اگر انقلاب ما با معیار‌های، صداقت، راستگویی، انسان‌سازی ، اخلاق و ‌معنویت سنجیده شود قطعا همانند دیگر حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حائز رتبه برتر می‌شود، افزود: ارزش‌هایی چون ایثار و رشادت جوانان انقلاب، پیاده‌روی‌های اربعین و اعتکاف جوانان و غیره را از جمله‌ معیارهای معنوی انقلاب است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس  با اشاره به اینکه حضور پیکر شهید ترک دهنو بعد از 32 سال تحولی در شهر ستان ولایت‌مدار ملایر ایجاد کرده است گفت: استقبال و‌ حضور گسترده مردم ملایر در مراسم تشییع این شهید نشان از جاودانه بودن روحیه ایثار و شهادت در بین این مردم دارد و نشان می‌دهد که این مردم راه شهدا و آرمان شهدا را می‌شناسند و ادامه ‌می‌دهند.

نماینده‌ مردم ملایر با تاکید بر اینکه شهدا عامل وحدت و انسجام نظام جمهوری اسلامی ایران هستند ‌گفت: امروز این اقتدار، عظمت و پکپارچگی ملت ایران لرزه بر اندام دشمنان نظام انداخته است.

آزادیخواه با تاکید بر اینکه دشمن فکر می‌کند با راه‌اندازی فتنه 88  و انقلاب مخملی و راه‌اندازی چندین شبکه فارسی زبان و هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی و اعمال تحریم ‌و فشار می‌تواند انسجام و ‌وحدت ملت ایران را کم رنگ کند تصریح کرد: زمانی که دشمن حضور حماسی مردم در مراسم تشییع شهید مدافع حرم شهید حججی را می‌بیند خود اعتراف می‌کند که ملتی که با شهدا عهد و ‌پیمان بسته‌اند را نمی‌تواند از پای درآورد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز به برکت خون‌های مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شاهد آرامش و امنیت در کشور و منطقه هستیم افزود: شهدا یک نمونه بزرگ از مصادیق معنوی اسلام و انقلاب هستند.

آزادیخواه با تاکید بر اینکه ما این انقلاب را ارزان و ساده به دست نیاورده‌ایم بلکه با خون هزاران شهید به دست ما رسیده است ‌گفت: انقلاب ما گران قیمت‌ترین انقلاب دنیاست و باید مراقب باشیم آن را ارزان از دست ندهیم .

وی با اشاره به سخنان امام راحل که فرمود: نگذارید اسلام به دست نا‌اهلان بیفتد گفت: آنهایی که امروز نام امام را جاری می‌کنند اما به راه و آرمان امام راحل عمل نمی‌‌کنند آگاه باشند که خائن به نظام و انقلابند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا امروز یک درخت تنومند شده و امروز باید راه و رسم شهدا را ادامه داد تصریح کرد: حضور حماسی ملت ایران در مراسم استقبال از شهدای دفاع ‌مقدس و شهدای مدافع حرم ثابت کرد راه شهدا همچنان ادامه دارد ‌و این‌ مردم هیچگاه از آرمان‌ها و اهداف نظام و انقلاب خود دست نمی‌کشند.

نماینده‌ مردم‌ ملایر در جواب برخی افراد کور دل که‌ می‌گویند شهدای مدافع حرم برای به دست آوردن پول، پست و‌ مقام‌ می‌روند ‌گفت: اینها انسانهایی با افکار آفت زده هستند و نمی‌دانند که ایثارگری و ‌از جان‌گذشتگی همان شهداست که انقلاب را پا بر داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم شهید غلام‌حسین ترک دهنو از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در سال 1364 در منطقه عملیاتی فاو و درعملیات والفجر8 به درجه رفیع شهادت رسید و همزمان با سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن‌مجتبی(ع) برروی دست‌های مردم شهید پرور و‌ ولایت‌مدار ملایر تشییع و در آرامگاه ابدی خود بهشت هاجر در کنار دیگر همرزمانش آرام‌ گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.