ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64055
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۱۵
  • 382 بازدید
  • ارسال توسط :
پذیرایی از زائران امام‌رضا(ع) در 25 موکب و پایگاه استان سمنان

پذیرایی از زائران امام‌رضا(ع) در 25 موکب و پایگاه استان سمنان

حجت‌الاسلام «عبدلله واحدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این موکب‌ها در شهرستان‌های مختلف و در مسیر تردد زوار حرم رضوی ایجاد شدند. وی با بیان این‌که زوار عبوری از استان سمنان عمدتاً به‌صورت سواره از این استان می‌گذرند، خاطرنشان کرد: پیاده‌روی تا حرم رضوی معمولاً پس از استان سمنان […]

حجت‌الاسلام «عبدلله واحدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این موکب‌ها در شهرستان‌های مختلف و در مسیر تردد زوار حرم رضوی ایجاد شدند.

وی با بیان این‌که زوار عبوری از استان سمنان عمدتاً به‌صورت سواره از این استان می‌گذرند، خاطرنشان کرد: پیاده‌روی تا حرم رضوی معمولاً پس از استان سمنان و به‌ویژه در فاصله میان نیشابور و مشهد مرسوم است اگرچه پیاده‌روزی‌های معدودی نیز وجود دارد که از استان سمنان آغاز می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به خدمات ارائه شده به زوار در این پایگاه‌ها و موکب‌ها تصریح کرد: پذیرایی مختصر از زوار، صبحانه، ناهار، شام، پذیرایی با چای و دیگر نوشیدنی‌ها از جمله خدماتی است که در این ایام به زوار در سراسر استان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برخی خدمات سازمان اوقاف در این ایام گفت: سازمان اوقاف جدا از خدماتی که در استان سمنان و دیگر استان‌ها در این ایم انجام می‌دهد در قالب طرح میقات رضا(ع) در پنج استان در مسیر حرم رضوی خدمات مختلفی مثل پذیرایی و اسکان به زوار امام رضا(ع) ارائه می‌دهد.

واحدی با تسلیت ایام رحلت جانسوز پیامبر عظیم‌الشان(ص) و شهادت امام رضا(ع)، از زوار بهشت رضوی خواست با حضور در مواکب و پایگاه‌ها و همچنین ایستگاه‌های صلواتی خدمات‌دهی به زوار از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به این‌که بخش مهمی از هزینه این مواکب و پایگاه‌ها از سوی واقفین و خیرین تأمین شده، از نهاد وقف به‌عنوان یکی از افتخارات دین مبین اسلام نام برد و تصریح کرد: در استان سمنان موقوفات مختلفی با نیت خدمات‌دهی به زوار یا با نیت هزینه در ایام منتسب به ائمه معصومین(س) ایجاد شده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.