ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64079
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۴۶
  • 354 بازدید
  • ارسال توسط :
خدمات‌رسانی موکب‌های البرز به زلزله زدگان کرمانشاه

خدمات‌رسانی موکب‌های البرز به زلزله زدگان کرمانشاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، سلیمان شکری گفت: در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و پاسخ به فراخوان کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی، دو موکب نورالشهدا و جوادالائمه اعلام آمادگی کرده و برای خدمت به هموطنان زلزله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، سلیمان شکری گفت: در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و پاسخ به فراخوان کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی، دو موکب نورالشهدا و جوادالائمه اعلام آمادگی کرده و برای خدمت به هموطنان زلزله زده عازم کرمانشاه شدند.

وی افزود: موکب نورالشهدا که متشکل از جوانان جهادی است علاوه بر توزیع اقلام غذایی، بهداشتی در منطقه کوره سفید گیلان غرب، به فعالیت‌های عمرانی و امدادی نیز مشغول هستند.
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان البرز ادامه داد: خادم موکب جواد الائمه علیه السلام محمدشهر نیز در سرپل ذهاب مستقر شده و با راه‌اندازی آشپزخانه و یک دستگاه نانوائی، روزانه نان گرم و غذا به مردم آسیب دیده از زلزله ارائه می دهند.

وی با بیان این مطلب که موکب جوادالائمه علیه السلام در ایام اربعین در عراق برپا بود، توضیح داد: در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی هزار نفر از زائران اسکان داده شد و روزانه سه وعده غذایی گرم تقدیم زوار شد.

شکری گفت: همچنین اقلام و موادغذایی به ارزش بیش از ۵۰میلیون تومان که مربوط به موکب‌های استان البرز در نجف اشرف بود در قالب یک تریلر به مقصد مناطق زلزله زده ارسال شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.