ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64095
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۰۷
  • 177 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش واتیکان را تهدید به حملات تروریستی کرد

داعش واتیکان را تهدید به حملات تروریستی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز شنبه ایرنا از منابع خبری، داعش بار دیگر با انتشار تصویری مونتاژ شده از سر بریده پاپ فرانسیس تهدید به حمله تروریستی علیه واتیکان مقر کلیسای کاتولیک طی جشن های کریسمس و پایان سال میلادی کرد. بر اساس این گزارش، تارنمای ‘Site’ که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز شنبه ایرنا از منابع خبری، داعش بار دیگر با انتشار تصویری مونتاژ شده از سر بریده پاپ فرانسیس تهدید به حمله تروریستی علیه واتیکان مقر کلیسای کاتولیک طی جشن های کریسمس و پایان سال میلادی کرد.
بر اساس این گزارش، تارنمای ‘Site’ که فعالیت گروه های افراط گرا را زیر نظر دارد اعلام کرد که سایت ‘Wafa Media Foundation’ نزدیک به داعش به آنچه ‘ستایشگران صلیب (مسیحیان) خوانده است حمله کرده و تصویری از سر بریده پاپ فرانسیس را در آستانه جشن کریسمس منتشر کرد. این تصویر مونتاژی از طریق تلگرام منتشر شد و در آن پاپ فرانسیس با لباسی نارنجی رنگ (به عنوان زندانی داعش) دیده می شود که سر او بریده شده است.
این سایت در گذشته نیز تهدید به حمله علیه واتیکان در آستانه کریسمس کرده بود. واتیکان مدت هاست که هدف داعش است. در ماه اگوست گذشته (مرداد) یک ویدیو از افراط گرایان داعش منتشر شد که در آن عکس های پاپ را پاره کرده و اعلام کردند که ‘ما به رم می رسیم و انتقام خود را خواهیم گرفت’.
واتیکان به عنوان مقر کلیسای کاتولیک و قلب مسیحیت همواره مورد تهدید گروه تروریستی داعش قرار داشته و شخص پاپ نیز بارها از سوی این گروه تهدید به مرگ شده است. تدابیر شدید امنیتی و اخراج پیشگیرانه مظنونین به تروریسم از ایتالیا، تاکنون از جمله دلایل عدم موفقیت داعش برای انجام فعالیت های تروریستی بوده است.
اروپام**461
ناشر: فریبا مدنی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.