ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6410
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید جعفری‌نیا الگوی شجاعت, دلاوری و اخلاق بود‌

شهید جعفری‌نیا الگوی شجاعت, دلاوری و اخلاق بود‌

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت, سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در راس هیئتی با حضور در منزل شهید جهانگیر جعفری‌نیا شهید مدافع حرم گیلان که جمعه 14 خرداد در مبارزه با تکفیری‌های داعش و در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم به مقام شهادت نائل شد با […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت, سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در راس هیئتی با حضور در منزل شهید جهانگیر جعفری‌نیا شهید مدافع حرم گیلان که جمعه 14 خرداد در مبارزه با تکفیری‌های داعش و در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم به مقام شهادت نائل شد با خانواده وی دیدار کرد.

در این دیدار همسر و دو دختر شهید به ذکر سجایای اخلاقی شهید پرداختند و از وی به عنوان همسر و پدری نمونه یاد کردند که هر چند بیشتر عمر گرانبهای خود را در ماموریت‌های پاسداری و دفاع از حریم کشور و ولایت و این اواخر دفاع از حرم آل الله صرف کرد اما همواره نگران و پشتیبان خانواده بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار صمیمی, سجایای اخلاقی و شجاعت و دلاوری مثال زدنی شهید جعفری نیا را ستود و وی را که فرمانده گردان صابرین(تکاور) لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان بود پاسداری دلیر و ولایتمدار و دل سوخته اهل بیت(ع) معرفی کرد.

سردار عبدالله‌پور گفت: آن‌هایی که شهید می‌شوند دارای خصلت‌های ویژه و مراتب خاصی در نزد پروردگار هستند که به پاداش همین ویژگی‌ها و اخلاق حسنه در حریم پاک الهی جای می‌گیرند و روزی خود را از خان رحمت خداوند عزیز و کریم دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: کار سخت‌تر برای خانواده عزیز شهدا و فرزندان آن‌ها و ما بازماندگان است که راه آن‌ها را گم نکنیم و شرایط و حوادث روزگار, ما از مسیری که با خون خود نشانمان دادند غافل نکند؛ شاید ما هم این گونه از توجه و شفاعت آن‌ها برخوردار شویم.

شهید جهانگیری‌نیا از جانبازان عملیات نبل و الزهرا بود که برای آخرین بار در تاریخ 29 اردیبهشت امسال برای انجام ماموریت مستشاری به سوریه اعزام شده بود و از وی دو دختر 10 ساله و 16 ساله به یادگار مانده است.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم, سردار عبدالله‌پور را در این دیدار سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان و سرهنگ احدالله سیرتی مسئول امور ایثارگران سپاه گیلان همراهی کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن