ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64166
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۲۶
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع وتدفین مدافع حرم در رفسنجان

تشییع وتدفین مدافع حرم در رفسنجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در حاشیه مراسم استقبال از شهیدمدافع حرم، جواد محمدی گفت : در شب شهادت امامالرئوف حضرت رضا (ع) از یک مدافع حرم در فرودگاه رفسنجان استقبال به عمل آمد . […]

تشییع وتدفین مدافع حرم در رفسنجانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در حاشیه مراسم استقبال از شهیدمدافع حرم، جواد محمدی گفت : در شب شهادت امامالرئوف حضرت رضا (ع) از یک مدافع حرم در فرودگاه رفسنجان استقبال به عمل آمد .

وی افزود:رزمندگان مدافع حرم کار بزرگی برای اسلام و مکتب و مذهب انجام دادند، اگر این رزمندگان مدافع حرم در عراق و سوریه که خط مقدم مقابله با تفکر تکفیری و داعشی بهعنوان دست پرورده های رژیم جعلی غاصب صهیونیسم و آل سعود نمیرفتند داعش در اکثریت کشورهای اسلامی منطقه آتشافروزی میکرد.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: این جوانان بودند که قیام کردند و حق بزرگی برگردن اسلام دارند به ویژه این که این شهدا با اهدای خون خود روح جدیدی در کالبد جامعه ایجاد میکنند.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم روحیه و تفکر جهادی، انقلابی و ایثارگری را در جوانان و جامعه ما احیا میکنند و ما با تشییع شهدای مطهر مدافع حرم و استقبال از پیکر این شهیدان و همچنین برگزاری محافل و مجالس شهدا شاهد ایجاد روحیه خوبی در فرزندان جامعه هستیم.
مراسم تشییع این شهید امروز از حسینیه ثارالله رفسنجان به سمت میدان ابراهیم انجام و سپس با اقامه نماز ، وی به سمت گلزار شهدای عباسآباد ادامه می یابد.
این مدافع حرم 18ساله چندی قبل در سوریه به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.