ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64202
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۴۲
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
محفل معنوی «شبی با شهدا» در دانشگاه آزد کازرون برگزار شد+ تصاویر

محفل معنوی «شبی با شهدا» در دانشگاه آزد کازرون برگزار شد+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از"کازرون خبر"، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون محفل انس با شهدا در جوار مقبره دو شهید گمنام این دانشگاه برگزار شد. این مراسم معنوی که با حضور چشمگیر دانشجویان همراه بود با زیارت عاشورا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از"کازرون خبر"، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون محفل انس با شهدا در جوار مقبره دو شهید گمنام این دانشگاه برگزار شد.

این مراسم معنوی که با حضور چشمگیر دانشجویان همراه بود با زیارت عاشورا آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام مجتبی شفیعی با روایت¬گری پیرامون سیره شهدا، شور خاصی با این محفل بخشید.

همچنین دانشجوی بسیجی برادرخالق پیش بین به مدح و  ذکر مصیب اهل بیت (ع) پرداخت.

 

در این محفل، حسین مسرور شاعر آیینی و برادر شهید مدافع حرم محمدمسرور به شعرخوانی در خصوص شهید و شهادت پرداخت.

پس از پایان مراسم، دانشجویان با حضور بر سر مزار دو شهید گمنام دانشگاه با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهدای والامقام ادای احترام کرده و یک بار دیگر با آرمانهای والای این به حق پیوستگان تجدید عهد و پیمان کردند.

لازم به ذکر است همه دانشجویان و شرکت کنندگان در مراسم مهمان سفره اباعبدالله الحسین (ع) بودند.

محفل معنوی «شبی با شهدا» در دانشگاه آزد کازرون برگزار شد+ تصاویر محفل معنوی «شبی با شهدا» در دانشگاه آزد کازرون برگزار شد+ تصاویر محفل معنوی «شبی با شهدا» در دانشگاه آزد کازرون برگزار شد+ تصاویر محفل معنوی «شبی با شهدا» در دانشگاه آزد کازرون برگزار شد+ تصاویر محفل معنوی «شبی با شهدا» در دانشگاه آزد کازرون برگزار شد+ تصاویر محفل معنوی «شبی با شهدا» در دانشگاه آزد کازرون برگزار شد+ تصاویر محفل معنوی «شبی با شهدا» در دانشگاه آزد کازرون برگزار شد+ تصاویر محفل معنوی «شبی با شهدا» در دانشگاه آزد کازرون برگزار شد+ تصاویر محفل معنوی «شبی با شهدا» در دانشگاه آزد کازرون برگزار شد+ تصاویر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.