ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64286
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
  • 362 بازدید
  • ارسال توسط :
فرار مطرح‌ترین سرکردگان داعش از «البوکمال»/پیشروی ارتش در محور حرستا ادامه دارد

فرار مطرح‌ترین سرکردگان داعش از «البوکمال»/پیشروی ارتش در محور حرستا ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دیرالزور،‌ یک منبع میدانی تاکید کرد در حال حاضر تنها 15 درصد از شهر البوکمال در اشغال گروه تروریستی داعش است که به سبب فرار تروریست‌هایش به سمت مناطق تحت سیطره گروه‌های مورد حمایت آمریکا موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه،در حالت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دیرالزور،‌ یک منبع میدانی تاکید کرد در حال حاضر تنها 15 درصد از شهر البوکمال در اشغال گروه تروریستی داعش است که به سبب فرار تروریست‌هایش به سمت مناطق تحت سیطره گروه‌های مورد حمایت آمریکا موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه،در حالت فروپاشی قرار دارد

این منبع افزود حدود 150 تروریست داعشی به سمت شرق رودخانه فرات گریخته‌اند که مهمترین آنها ابوحسن العراقی موسوم به والی البوکمال و چندین سرکرده دیگر همچون صدام الجمل و ابوسمیه  الانصاری هستند.

این منبع گفت داعش در یک نوار بسیار تنگ و محدود در البوکمال محاصره شده و عملیات ارتش و متحدان بر دو مرحله متمرکز است مرحله نخست پاکسازی ساختمان‌ها و منازل مردم و انهدام استحکامات و مقرهای داعش و مرحله دوم بمباران و هدف قرار دادن داعشی‌هایی که در حال فرار به سمت مناطق شرق فرات و تحت سیطره گروه‌های مورد حمایت آمریکا هستند.

این در حالی است که نیروهای ارتش و همپیمانان، امنیت شمار زیادی از غیرنظامیان شهر  البوکمال را تامین و تا زمان پایان یافتن درگیری‌ها، آنها را به مناطق امن منتقل کرده‌اند.

همزمان با عملیات نظامی در البوکمال، یگان‌هایی دیگری از ارتش به عملیات خود در حومه شهر المیادین با هدف رسیدن این نیروها به ا لبوکمال از محور دوم ادامه می‌دهند، این نیروها شهرک الصالحیه بین جاده  البوکمال و المیادین در حومه دیرالزور را آزاد کرده‌اند.

در حومه دمشق هم نیروهای ارتش همچنان به پیشروی در محور اداره تره‌بار شهر حرستا در حومه دمشق ادامه می‌دهند و توانستند 50 درصد از نقاطی را که گروه‌های تروریستی طی روزهای اخیر به آن رخنه کرده بودند، بازپس بگیرند، مواضع و محل‌های تمرکز تروریست‌ها در جوبر، عین ترما، عربین، مدیرا و حرستا در غوطه شرقی هدف حملات مستمر توپخانه‌ای و هوایی ارتش قرار دارد.

یک فرمانده میدانی هم گفت نیروهای ارتش یک ساختمان بمب‌گذاری شده در اطراف اداره تره‌بار را که یک گروه تروریستی در آن موضع گرفته بود، منفجر کردند که به هلاکت تمام تروریست‌ها منجر شد.

در جنوب سوریه هم نیروهای ارتش سوریه، پنج تپه واقع بین شهرک‌های حینه و کفرحور در منتهی الیه حومه جنوب غربی دمشق را بازپس گرفتند.

منابع سوری همچنین از حمله نظامیان صهیونیست به یک موضع ارتش سوریه در روستای حضر در حومه قنیطره در نزدیکی جولان اشغالی خبر دادند.

خبر دیگر اینکه یک ستون بزرگ از نیروهای ارتش ترکیه وارد منطقه کفرسولین در حومه ادلب شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.