ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64335
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
نقش آمریکا در ظهور داعش در افغانستان

نقش آمریکا در ظهور داعش در افغانستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اجرایی دولت افغانستان به نقل از مقامات روسی گفت: آمریکا گروه تروریستی داعش را در افغانستان به وجود آورده است. عبدالله عبدالله در نشست امنیتی هالفیکس در کانادا اظهار داشت: یک مقام ارشد نظامی روسیه در دیدار با مقامات افغان […]

نقش آمریکا در ظهور داعش در افغانستانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اجرایی دولت افغانستان به نقل از مقامات روسی گفت: آمریکا گروه تروریستی داعش را در افغانستان به وجود آورده است.

عبدالله عبدالله در نشست امنیتی هالفیکس در کانادا اظهار داشت: یک مقام ارشد نظامی روسیه در دیدار با مقامات افغان در کابل تاکید کرده که آمریکا داعش را در افغانستان بوجود آورده است.

رئیس اجرایی دولت افغانستان اظهار داشت: طالبان دوست هیچ کشوری نیست و مراکز امن تروریستی در خاک پاکستان مانع بزرگی در برابر استراتژی واشنگتن در افغانستان محسوب می‌شود.

عبدالله گفت افغانستان شکی ندارد که داعش دشمن ایران است بنابراین با این گروه تروریستی مانند یک دشمن برخورد می‌کند زیرا افغانستان با کشورهای همسایه به ویژه ایران روابط خوبی دارد.

 از سوی دیگر، حامدکرزی رئیس جمهوری سابق افغانستان و نمایندگان افغان بارها کشورهای خارجی به ویژه آمریکا را به حمایت از گروه تروریستی داعش در افغانستان متهم کرده‌اند.

محمد محقق، معاون ریاست اجرایی دولت افغانستان نیز اخیرا از انتقال جنگجویان داعش از سوریه و عراق به ولایت‌های بدخشان، فاریاب، جوزجان و سرپل خبر داده است.

افزایش فعالیت‌های گروه تروریستی داعش در شمال افغانستان نگرانی کشورهای آسیای مرکزی و روسیه را برانگیخته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.