ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64339
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه رشت: بسیج سند پیشرفت انقلاب اسلامی در منطقه است

امام جمعه رشت: بسیج سند پیشرفت انقلاب اسلامی در منطقه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی روز دوشنبه در دیدار با بسیجیان منتخب گیلان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج یادآور فداکاری‌ها، شهادت‌طلبی‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان سرافراز است.وی انجام کارهای بزرگ در جامعه را نیازمند لطف الهی و یاری مؤمنان و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی روز دوشنبه در دیدار با بسیجیان منتخب گیلان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج یادآور فداکاری‌ها، شهادت‌طلبی‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان سرافراز است.
وی انجام کارهای بزرگ در جامعه را نیازمند لطف الهی و یاری مؤمنان و مخلصان عنوان و خاطرنشان کرد: بسیج مصداق روشن یاری مؤمنان برای انجام کارهای بزرگ است.
امام جمعه رشت به عبور بسیجیان جان بر کف از روی میدان‌های مین در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیجیان ادامه دهنده راه امیرالمؤمنین علی(ع) هستند و در سخت‌ترین شرایط برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.
آیت‌الله قربانی با بیان اینکه خداوند بسیج را به عنوان سند پیشرفت انقلاب اسلامی در عراق، سوریه و یمن به وجود آورده ، خاطرنشان کرد: برخی از ورشکستگان سیاسی دنیای اسلام به دنبال نشان دادن رابطه عادی خود با رژیم صهیونیستی هستند.
نماینده ولی فقیه در گیلان تمام اقدام‌های ایران را بر مبنای قرآن و سنت خواند و اظهار کرد: دیروز امام(ره) و امروز مقام معظم رهبری در رأس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و هدف آنها مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی کودک‌کش بوده است.
آیت‌الله قربانی با توصیه به بسیجیان برای توجه بیشتر به مفاهیم قرآنی متذکر شد: فرد بسیجی به لحاظ عمل و اخلاق باید اسوه و نمونه باشد ضمن اینکه با عمل صالح می‌توان جامعه را متدین کرد.
وی با تأکید بر ولایتمداری بسیجیان اظهار کرد: بسیجیان باید تابع ولایت باشند و با این فرهنگ می‌توان کارهای غیرممکن را ممکن کرد.

** اعزام 20 گروه جهادی برای محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف گیلان
فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در دیدار با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به احداث یک‌هزار واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد برای محرومان در سال 95 گفت: اکنون تعدادی از پزشکان، مهندسان و گروه‌های جهادی بسیجی گیلان در زلزله کردستان حضور دارند.
سردار محمد عبدالله‌پور به اعزام 20 گروه جهادی برای محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: تعداد 283 گروه پزشکی به مناطق مختلف استان اعزام شدند ضمن اینکه برگزاری سالانه 900 یادواره شهدا از اقدام‌های انجام شده در گیلان است.
بسیج مستضعفین در پنجم آذر سال 1358 به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شده و به همین مناسبت، هفته منتهی به این روز به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
2007

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.