ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64359
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
  • 502 بازدید
  • ارسال توسط :
تفکر بسیجی عامل مقابله با توطئه های استکبار جهانی است

تفکر بسیجی عامل مقابله با توطئه های استکبار جهانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر،   حجت الاسلام علی طهماسبی روز دوشنبه در بین بسیجیان و مسولین شهرستان البرز گفت: تفکر بسیجی همان کل عرض کربلا کل یوم عاشورا است و با همین تفکر جهان استکبار را به زانو درآورده است، نباید نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر،   حجت الاسلام علی طهماسبی روز دوشنبه در بین بسیجیان و مسولین شهرستان البرز گفت: تفکر بسیجی همان کل عرض کربلا کل یوم عاشورا است و با همین تفکر جهان استکبار را به زانو درآورده است، نباید نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که همه جهانیان بر آن اذعان و اعتراف دارند که این فرماندهی عالی سپاه ایران بود سوریه و عراق را از لوس وجود داعش پاک کرد.

وی ادامه داد : همین تفکر بسیجی است که مرز ها را در نوردیده است و استکبار را به زانو درآورد و شبکه های اجنبی در اوایل از لفظ دولت اسلامی عراق شام استفاده می کردند ولی در حال حاظر شرم میکند که بگوید داعش از عوامل ما است و این با اتحاد و وحدت به وجود آمده است.

وی بیان کرد: تفکر بسیجی مرز نمی شناسد و بعضی از عوام می گویند سوریه به ما چه ربطی دارد، دیدند که داعش تا تهران آمد و وزارت اطلاعات و سپاه صدها از عملیات این ها را در ایران نابود کرد.

طهماسبی افزود : امروز با یارگیری عالمانه ما و انتشار آرمان های انقلاب اسلامی به دیگر کشور ها نزدیک به این می شود که ناتو بهم بریزد و پیروزی اصلی این فضایا جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: امروز عربستان می گوید که حزب الله باید خلع سلاح بشود عربستان که صحل است آمریکا نتوانستند حزب الله را خلع سلاح کند، آمریکا و اسراییل از دست حزب الله خواب راحت ندارد، حزب الله فقط با سلاحش پیروز میدان نیست بلکه با ایمان و تعهد بچه های حزب الله پیروز میدان است.

امام جمعه شهر الوند گفت : من هم با کمک و همراهی مسئولین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون آیت الله ملکوتی عبا و قبا را در میاریم و در بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه یاری خواهیم کرد.

وی در پایان افزود : در سطح استان، شهرستان ما در جمع آوری کمک های مردمی در صدر همه شهرستان های استان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.