ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64367
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع پیکر جانباز دوران دفاع مقدس در تربت حیدریه

تشییع پیکر جانباز دوران دفاع مقدس در تربت حیدریه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، امام جمعه تربت حیدریه دوشنبه در آیین تشیع این شهید گفت: شهیدان راه مقاومت، عزت و آزادگی در برابر جبهه استکبار را به امت اسلامی آموختند و لذا ضرورت دارد همه با الگوگیری از این راه و منش در اعتلای نظام اسلامی تلاش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، امام جمعه تربت حیدریه دوشنبه در آیین تشیع این شهید گفت: شهیدان راه مقاومت، عزت و آزادگی در برابر جبهه استکبار را به امت اسلامی آموختند و لذا ضرورت دارد همه با الگوگیری از این راه و منش در اعتلای نظام اسلامی تلاش کنند.
حجت الاسلام عصمتی افزود: این شهید والامقام در حال از انجام تکلیف خود در دوران دفاع مقدس جانباز شد و اکنون پس از تحمل 33 سال رنج و مشقت ناشی از مجروحیت های مختلف به لقاء الله پیوست.
وی گفت: کسی نمی تواند رنج ها و مشقت هایی را که جانبازان و خانواده آنان در نگهداری از این عزیزان تحمل می کند را درک کند مگر همسنگران این عزیزان که به عنوان اسوه، صبر و مقاومت را به خانواده ها و به ویژه همسرانشان آموخته اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، شهید عباسعلی رمضانزاده متولد دوم آبان 1343 در روستای منظر از توابع بخش مرکزی تربت حیدریه است که پس از اعزام به جبهه های حق علیه باطل در تاریخ هشتم مرداد 1365 در منطقه عملیاتی مهران و در عملیات والفجر 2 از ناحیه سمت چپ بدن دچار مجروحیت شدید شد، بطوریکه در این 33 سال از این ناحیه بدن فلج بود.
از این شهید والامقام پنج دختر و یک پسر نوجوان به یادگار مانده است.
پیکر این شهید والامقام پس از تشیع برای خاکسپاری به بهشت علی دهستان منظر منتقل شد.
تربت حیدریه 621 شهید، 141 آزاده و هزار و 680 جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده که از جانبازان شهرستان 690 نفر بالای 25 درصد هستند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم انتشار: علی اصغرافتاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.