ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64370
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
  • 64 بازدید
  • ارسال توسط :
تقدیم 50 شهید روحانی کردستان به معنای ارسال 50 پیام وحدت‌آفرین به جهان است

تقدیم 50 شهید روحانی کردستان به معنای ارسال 50 پیام وحدت‌آفرین به جهان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا؛  ماموستا فایق رستمی در کنگره 50 شهید روحانی که هم اکنون با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: در آستانه هفته وحدت که لازمه توسعه و اولویت هر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا؛  ماموستا فایق رستمی در کنگره 50 شهید روحانی که هم اکنون با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: در آستانه هفته وحدت که لازمه توسعه و اولویت هر جامعه و دغدغه اصلی همه مسوولان در نظام مقدس اسلامی است قرار داریم و باید از این ظرفیت در راستای تقویت هرچه بیشتر وحدت تلاش کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان از پیامبر به عنوان منبع عدالت و معلم تمام اخلاق‌های حسنه نام برد و گفت: پیامبر عظیم‌الشان اسلام بزرگترین منادی وحدت در جهان است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری یادواره و کنگره‌های شهدا، خاطرنشان کرد: این مراسم در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطر انسان‌های بزرگی برگزار می‌شود که تمام هستی خود را در مسیر دین اسلام و حرکت در راه پیامبر فدا کرده‌اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تقدیر از مردم کردستان در راستای کمک به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه، گفت: همدلی که در این روزها در تمام کشور برای همدردی با مردم زلزله‌زده شاهد هستیم مصداق آیات الهی است.

به گفته وی، امروز در تمام جهان سخن از وحدت و نوع‌دوستی ملت ایران در رسانه‌ها مطرح است و این بزرگترین افتخار برای ملت همیشه در عرصه ایران است.

رستمی خطاب به روحانیون اذعان داشت: این شماها بودید که پیام وحدت و نوع‌دوستی را به جهانیان دادید، در این واقعه تلخ بار دیگر ملت ایران ثابت کرد که وحدت آنها خلل‌ناپذیر است و هیچ کس نمی‌تواند در صفوف به هم پیوسته آنان شکاف ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه استان کردستان 50 شهید روحانی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده، یعنی 50 پیام وحدت‌آفرین را به جهان صادر کرده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه در معرفی شهدا و بیان جایگاه آنان نباید تنها به مجلس و کنگره یادبود اکتفا کرد، گفت: باید با الگوگیری از شهدا حافظ خون آنها باشیم، چرا که این شهدا بودند که با خون خود پیام وحدت و حراست از دین اسلام و جلوگیری از تفرقه را به ما دادند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا با تقدیم خون خود درخت اسلام و انقلاب را محکم‌تر کرده و در برابر توطئه‌های دشمنان قد علم کردند تا اسلام همیشه زنده بمانند.

رستمی، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی را از مهم‌ترین شاخص‌های شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای روحانی دانست و افزود: شهدا با شناخت درست شرایط و تمییز حق از باطل، در مسیر صراط مستقیم حرکت کردند و دشمنان را به زانو درآوردند.

به گفته وی، امروز دشمنان در جای جای این جهان دنبال ایجاد تفرقه و به تاراج‌بردن سرمایه‌های عظیم جهان اسلام هستند و در این میان سران عرب به دلیل عدم بصیرت با این دشمنان همراه شدند.

وی گفت: اما در ایران اسلامی به برکت نظام مقدس اسلامی و ایثار و از خودگذشتگی شهدا در برابر دشمنان با تمام توان ایستاده و در طول این 38 سال با وجود تمام هجمه‌های دشمنان یک ذره از اراده این ملت کاسته نشد.

وی به نقش روحانیون و علما در این راستا اشاره کرد و گفت: علما محور وحدت و امنیت دینی هستند و در برابر توطئه‌افکنی‌های دشمنان با روشنگری جامعه را هدایت و مانع تحقق توطئه‌های اسلام و دین‌ستیزانه دشمنان شدند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.