ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64393
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
فعالیت 13 موکب استان خوزستان در مناطق زلزله زده

فعالیت 13 موکب استان خوزستان در مناطق زلزله زده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جامعه خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی گفت: با فراخوان کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی از موکب‌ها جهت یاری رساندن به هموطنان زلزله زده، خادمان این مواکب بلافاصله از شلمچه، چذابه و مسیر پیاده روی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جامعه خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی گفت: با فراخوان کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی از موکب‌ها جهت یاری رساندن به هموطنان زلزله زده، خادمان این مواکب بلافاصله از شلمچه، چذابه و مسیر پیاده روی اربعین به مناطق بحرانی شتافتند.

وی افزود: تاکنون13 موکب از شهرهای اهواز، آبادان، شوشتر، دزفول، گتوند، امیدیه، دشت آزادگان و هویزه استان خوزستان در کرمانشاه مستقر شده‌اند.

وی با تشکر از حمایت‌های مردمی و هیات‌های مذهبی از پشتیبانی موکب‌ها افزود: با همت مردم و موکب‌های استان خوزستان تاکنون 7تریلر آب بسته‌بندی- 18هزارو500قرص نان، 25تن آرد- 300هزار قوطی کنسرو، 3هزارتخته پتو، 20 تن برنج و حبوبات، 3تن اقلام بهداشتی ارسال شده است.

موسوی با بیان اینکه 100خادم برای فعالیت در موکب‌ها به کرمانشاه اعزام شده اند تصریح کرد: موکب‌های خوزستانی مستقر در مناطق زلزله زده روزانه برای 10هزار نفر غذای گرم طبخ و توزیع می‌کنند همچنین برای 2000 نفر موکب اسکان برپا شده است. 

وی با بیان اینکه برنامه ریزی شده موکب‌ها به مدت 10روز خدمات رسانی انجام دهند افزود: بتازگی موکبی هم از شهرستان کارون با محموله‌ای به ارزش 12میلیون تومان شامل کنسرو، آب آشامیدنی، پتو، خرما، برنج و البسه گرم عازم منطقه شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.