ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64395
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
کیفیت هوای چهار منطقه مشهد در وضعیت هشدار قرار گرفت

کیفیت هوای چهار منطقه مشهد در وضعیت هشدار قرار گرفت

حمید صالحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس گزارش ایستگاههای سنجش میانگین شاخص کلی کیفیت هوا ساعت 13 امروز در مشهد در مناطق شهید کریمی با 116، خیام شمالی 110، چمن 108 وحرم مطهر 101 پی.اس.آی و بیش از حد مجاز و در وضعیت هشدار است. وی به افزایش […]

حمید صالحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس گزارش ایستگاههای سنجش میانگین شاخص کلی کیفیت هوا ساعت 13 امروز در مشهد در مناطق شهید کریمی با 116، خیام شمالی 110، چمن 108 وحرم مطهر 101 پی.اس.آی و بیش از حد مجاز و در وضعیت هشدار است.
وی به افزایش بار آلودگی در مشهد از صبح تاکنون اشاره و بیان کرد: پیش بینی می شود با افزایش رفت و آمدهای شهروندان تا عصر و ساعات پایانی امروز حجم آلاینده ها در مناطق سرافرازن، شهید مفتح، شهید آوینی و الهیه این شهر نیز به میزان بیش از حد مجاز برسد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی و پرهیز از بکار گرفتن خودروهای شخصی موجب بهبود وضعیت هوا خواهد شد.
وی گفت: بیماران قلبی و تنفسی، کودکان، زنان باردار و سایر گروههای آسیب پذیر تا حد امکان از حضور در مناطق آلوده خودداری کنند.
از ابتدای آبان ماه جاری تا امروز کلانشهر مشهد 14 روز هوای آلوده با وضعیت هشدار را پشت سر گذاشته است. روزانه تا یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد رفت و آمد دارند.
شاخص کلی کیفیت هوا در محدوده 101 تا 150 پی.اس.آی بیانگر وضعیت هشدار برای افراد حساس و کودکان، بین 151 تا 200 پی.اس.آی هشدار برای همه سنین، بین 200 تا 300 پی.اس.آی حالت اضطرار است و آلودگی بیشتر از 300 پی.اس.آی نیز وضعیت بحرانی را نشان می دهد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دریافت فوری اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.