ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64420
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
  • 394 بازدید
  • ارسال توسط :
گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان آماده کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه هستند

گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان آماده کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه هستند

سیاوش تقدسی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: نیروهای جهادی دانشگاه شهید چمران اهواز برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه در حالت آماده باش هستند و به طور کامل آمادگی خود را برای اعزام نیرو به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعلام می‌کنیم. وی درباره جزئیات کمک و اعزام نیرو به کرمانشاه افزود: در حال حاضر […]

سیاوش تقدسی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: نیروهای جهادی دانشگاه شهید چمران اهواز برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه در حالت آماده باش هستند و به طور کامل آمادگی خود را برای اعزام نیرو به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعلام می‌کنیم.

وی درباره جزئیات کمک و اعزام نیرو به کرمانشاه افزود: در حال حاضر در دانشگاه شهید چمران اهواز غرفه‌های جمع‌آوری کمک‌های انسان دوستانه برقرار است و در مکان‌های شلوغ دانشگاه دانشجواهی جهادگر در حال جمع‌آوری کمک از سوی دانشجویان هستند.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: کمک‌های که از سوی مردم، اساتید و دانشجویان به ما تحویل داده می‌شود به وسیله جهادگران استان خوزستان به مناطق زلزله‌زده می‌رسد.

وی عنوان کرد: ما برای اعزام فراخوان داده‌ایم و از دانشجویان مستعد خواسته‌ایم تا برای اعزام به منازق زلزله‌زده ثبت نام کنند و تا این لحظه بسیار از این کار استقبال شده است، دانشجویان مدام تاریخ اعزام را از ما می‌پرسند و اشتیاقی که از سوی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز برای یاری زلزله‌زدگان دیده می‌شود بسیار تحسین برانگیز است.

تقدسی‌فرد گفت: هنوز برای اعزام تیم جهادی خواهران برنامه‌ای تدارک نشده است زیرا کارهای عمرانی در این شرایط بیشتر الویت دارد اما در صورت لزوم اعزام تیم جهادی خواهران نیز خواهیم داشت همچنین به این علت که زمان دقیق اعزام نیرو را مشخص نکرده‌ایم اما پس از مشخص شدن حتما با اساتید برای لطمه نخوردن به روند تحصیل دانشجویان صحبت می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.