ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 64464
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
نگارش فیلمنامه سریال «شهید حججی» در سوریه

نگارش فیلمنامه سریال «شهید حججی» در سوریه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق،‌ نگارش سریال 26 قسمتی “کارگاه 48” سال 95 به پایان رسید و به دلیل درگذشت تهیه کننده آن حمید آخوندی کار متوقف شد. نویسنده سریال “کارگاه 48” رسول صانعی، لوکیشن اصلی این سریال پایگاه هوایی شهر اصفهان و موضوع آن درباره تولید قطعه‌ای مهم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق،‌ نگارش سریال 26 قسمتی “کارگاه 48” سال 95 به پایان رسید و به دلیل درگذشت تهیه کننده آن حمید آخوندی کار متوقف شد. نویسنده سریال “کارگاه 48” رسول صانعی، لوکیشن اصلی این سریال پایگاه هوایی شهر اصفهان و موضوع آن درباره تولید قطعه‌ای مهم از هواپیمای F14  یکی از مهمترین هواپیماهای جنگنده در دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق است.

احمد صانعی دستیار کارگردان و برنامه ریز تلویزیون درباره آخرین وضعیت سریال “کارگاه 48” گفت: تهیه کننده از طریق سازمان به واسطه نامه نگاری انتخاب و تأیید می‌شود بنابراین تا زمان انتخاب و تایید تهیه کننده جدید زمان زیادی طول می کشد اما فکر می‌کنم تا پایان امسال تکلیف این سریال معلوم ‌شود.
 

وی افزود: حضور شهاب حسینی در سریال “کارگاه 48” برای نقش شهید عباس بابایی قطعی است اما معلوم نیست با تیم تولید جدید چه اتفاقی بیفتد.

این دستیار کارگردان و برنامه ریز همچنین درباره سریال ده قسمتی “شهید حججی” اظهار کرد: سریال “شهید حججی” به سفارش سیما فیلم و شبکه یک سیما تولید و در سالگرد شهادت شهید حججی پخش می شود اما در حال حاضر در مرحله تحقیقات و نگارش همزمان فیلمنامه است که بخش داستانی آن چون نیاز به تحقیق ندارد نوشته شده است.

صانعی درباره روند پیشرفت سریال “شهید حججی” توضیح داد: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سریال “شهید حججی” رسول صانعی است و در حال حاضر به تحقیق در شهرهای مختلف سوریه مشغول است. با توجه به تخصص و وظیفه رزمی شهید حججی در سوریه نیز تحقیقات فیلمنامه از نیروهای آنجا درحوزه فعالیت این شهید، مکان هایی که حضور داشته اند و شیوه نبردشان انجام می شود و فکر می‌کنم برای اواخر هفته آینده تحقیقات فیلمنامه تمام شود و رسول صانعی به ایران برگردد.

وی خاطرنشان کرد: زمان پیش تولید شامل که شامل مراحل اتمام تحقیقات، تکمیل فیلمنامه، تأیید ناظر کیفی و انتخاب بازیگران است کمتر از 4 ماه طول می کشد و پس از آن تولید آغاز می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.