ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64468
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
ارائه خدمات به ۳۰۸ هزار نفر جمعیت تحت پوشش بنیاد شهید در خراسان رضوی

ارائه خدمات به ۳۰۸ هزار نفر جمعیت تحت پوشش بنیاد شهید در خراسان رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از مشهد، سید جواد حسینی  در این مراسم گفت: 308 هزار نفر تحت پوشش بنیاد شهید استان هستند که ارائه خدمات به این افراد در بهترین وجه در حال انجام است و تاکنون هیچگونه نارضایتی از ارائه این خدمات را شاهد نبوده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از مشهد، سید جواد حسینی  در این مراسم گفت: 308 هزار نفر تحت پوشش بنیاد شهید استان هستند که ارائه خدمات به این افراد در بهترین وجه در حال انجام است و تاکنون هیچگونه نارضایتی از ارائه این خدمات را شاهد نبوده ایم.

وی با تقدیر از فعالیت های عابدی مقدم اظهار داشت: ایشان آزاده، جانباز و ایثارگر هستند و علاوه بر کارهای سخت افزای زیادی که انجام داده اند گام های بزرگی نیز در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشته اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: در چندسال اخیر 62 هزار اثر شهید پژوهی در این استان  توسط دانش آموزان تولید و یک هزار یادواره شهدا در مدارس استان برگزار شده است.

حسینی با بیان اینکه 30 مرکز شهید پژوهی در این استان فعال است افزود: سالانه 30 هزار دانش آموز این استان  که به اردوی راهیان نور اعزام می شوند  به عنوان راوی دانش آموز و پنج هزار معلم نیز به عنوان راوی معلم روایتگر دفاع مقدس هستند.

وی خدمات مدیران این استان را فرا سرزمینی دانست و اظهار داشت: استان خراسان رضوی با وجود بارگاه مطهر رضوی میزبان برنامه ها و همایشات مختلف ملی است که این موضوع  بار مضاعفی بر دوش مدیران استان قرار می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: در ایام پایان ماه صفر بیش از 4 میلیون و 200 هزار زائر به مشهد مقدس آمدند که بدون کوچکترین مشکل امنیتی مراسم سوگواری این زائرین برگزار شد.

حسینی تصریح کرد: در همین ایام  3 هزار و 500 نفر از والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنان در قالب کاروان محبین الرضا و به یاد شهدای جهان اسلام با پای پیاده به شهر مشهد سفر کردند.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات عابدین عابدی مقدم تقدیر و حجت الاسلام حسین معصومی به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی معرفی شده است.

شایان ذکر است؛ از سوی استاندار خراسان رضوی نیز لوح تقدیری  به عابدی مقدم مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تقدیم شد

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.