ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64485
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
۶۰ برنامه هفته بسیج در کوهرنگ برگزار می‌شود

۶۰ برنامه هفته بسیج در کوهرنگ برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در جلسه شورای اداری شهرستان کوهرنگ  گفت:ایران اسلامی در جبهه ای فرهنگی با دشمن تا بن دندان مسلح در حال مبارزه است که پیروزی در این جنگ نابرابر به تعامل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در جلسه شورای اداری شهرستان کوهرنگ  گفت:ایران اسلامی در جبهه ای فرهنگی با دشمن تا بن دندان مسلح در حال مبارزه است که پیروزی در این جنگ نابرابر به تعامل و همکاری تمامی دستگاه ها نیاز دارد.

سرهنگ کرم نظری افزود: دشمنان قسم خورده  نظام با برنامه ریزی دقیق ، به حوزه فرهنگ وارد شده اند و در این هجمه نابرابر جوانان و آینده سازان ایران اسلامی را هدف قرار داده اند و تلاش آن ها به دور کردن جوانان از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی متمرکز شده است.

وی گفت: دولت عربستان برخلاف موازین بین‌المللی، سعد حریری را در کشور خود نگه داشت و گفته می‌شود که استعفای حریری به اجبار دولت عربستان بوده است

نظری در ادامه با بیان این که شهید همدانی در سوریه اقدامات بسیار تاثیرگذاری انجام داد، خاطرنشان کرد: خدمات ارزنده، مدیریت هوشمند و تاثیرگذاری سردار همدانی بر روند جنگ کاملا آشکار است، وی با ایجاد هماهنگی میان ارتش و قوای نظامی سوریه و کمک به تشکیل نیروهای داوطلب مردمی مانع از سقوط سوریه و پیروزی داعش و نیروهای معاند شد لذا بسیاری از تحلیل گران، طرح‌ها و برنامه شهید همدانی را علت اصلی پیروزی سوریه و نیروهای مقاومت در مقابل تروریست‌ها است.
 
فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 60 برنامه در شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود  که در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته است.
 
وی افزود: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته بسیج می‌توان به یادواره شهدا، آبروی محله شهید ناصری در حاجی آباد، همایش بزرگ اجتماع بسیجیان در 5 آذر، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف شهرستان و برگزاری نمایشگاه‌های عرصه اقتصاد اشاره کرد.
 
 فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ گفت: محرومیت‌زدایی و رسیدگی به اقشار محروم و نیازمند جامعه برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که امیدواریم مسئولان در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و بسیجی بودن و بسیجی عمل کردن را به همگان تبیین کنند تا خروجی‌های مناسبی را در این زمینه شاهد باشیم.
 
نظری بیان کرد: حرکت خودجوش بسیجیان در جامعه همیشه توانسته در تعیین سرنوشت مملکت بسیار موفق عمل کند که ما همیشه نیاز به چنین جوانانی که داریم با گام گذاشتن در مسیر ولایت و رهبری ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری رهنمون شود.
 
کنفراس مطبوعاتی، نهضت های روشنگری، برگزاری مسابقات فوتسال، مسابقات تنیس روی میز، تجلیل از نخبگان قرآنی، نشست های سیاسی با موضوع تحولات منطقه ای، مسابقات مقاله نویسی با محوریت حجاب، کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های فضای مجازی، غبارروبی گلزار شهدا، نشست مادران و شکوه مقاومت اجتماع بسیجیان در 5 آذر از مهمترین برنامه های هفته بسیج است.
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.