ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64487
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور متواضعانه سردار سلیمانی در میان رزمندگان سوری+فیلم

حضور متواضعانه سردار سلیمانی در میان رزمندگان سوری+فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،  خبرنگار شبکه لبنانی المیادین در سوریه که از جبهه‌های نبرد علیه گروه تکفیری صهیونیستی داعش در شهر بوکمال بازدید کرده بود، پس از آزادی این شهر در گزارشی حضور سردار قاسم سلیمانی در بین رزمندگان را "بسیار متواضعانه" توصیف کرد. «دیمه ناصیف»، رئیس دفتر شبکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

 خبرنگار شبکه لبنانی المیادین در سوریه که از جبهه‌های نبرد علیه گروه تکفیری صهیونیستی داعش در شهر بوکمال بازدید کرده بود، پس از آزادی این شهر در گزارشی حضور سردار قاسم سلیمانی در بین رزمندگان را "بسیار متواضعانه" توصیف کرد.
«دیمه ناصیف»، رئیس دفتر شبکه تلویزیونی المیادین در سوریه، درباره حضور سردار سلیمانی در عملیات بوکمال گفت: او شخصیت کاریزماتیک مهمی دارد. او با تواضع کامل و به صورت تعجب‌آور فعالیت می‌کند. شما نمی‌توانید تصور کنید او در چه چادری استراحت می‌کرد و چگونه در کنار رزمندگان و دیگر نیرو‌ها غذا می‌خورد.

المیادین: رفتار متواضعانه سردار سلیمانی در میان رزمندگان سوری، روحیه آنان را در جنگ بوکمال تقویت کرد

او  افزود: هیچ مانعی بین او  (سردار سلیمانی) و رزمندگان برای تعامل روزمره و حتی شخصی وجود ندارد و با آنان درباره روند عملیات گفتگو می‌کند. او با رزمندگان دیدار می‌کند تا روحیه رزمی آنان را بالاتر ببرد. او هر ساعت در کنار رزمندگان است و همه چیز را خودش هدایت می‌کند. او فقط نبرد بوکمال را فرماندهی نکرد، سردار سلیمانی از همان زمانی که توافق شد عملیات در بیابان سوریه از پنج محور در شرق استان حمص، شرق استان حماه، جنوب استان رقه و شرق استان حلب آغاز شود، در کنار فرماندهان ارتش سوریه بود. سردار سلیمانی از آن زمان تا زمان آزادسازی بوکمال این عملیات را گام به گام پیگیری می‌کرد.

المیادین: رفتار متواضعانه سردار سلیمانی در میان رزمندگان سوری، روحیه آنان را در جنگ بوکمال تقویت کرد

شبکه تلویزیونی المیادین روز گذشته تصاویری اختصاصی از حضور سردار قاسم سلیمانی در شهر تازه آزادشده بوکمال سوریه پخش کرد. منابع میدانی اعلام کردند فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران شخصاً فرماندهی نبرد آزادسازی بوکمال سوریه را بر عهده داشته است.

حضور قاسم سلیمانی برای فرماندهی نبرد بوکمال پس از آن صورت گرفت که آمریکایی‌ها وارد کارزار درگیری‌های نظامی شدند و اقدام به پخش پارازیت روی تجهیزات ارتباطی ارتش سوریه و همپیمانانش کردند.

اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که طراح محاصره شهر بوکمال و پیشروی به سوی این شهر از سه محور، سردار سلیمانی بوده و خود در اجرای این نقشه عملیاتی، مشارکت داشته است.

شایان ذکر است، بوکمال آخرین شهر سوریه بود که تحت اشغال گروه وهابی داعش قرار داشت. خبر آزادسازی کامل این شهر روز گذشته اعلام شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.