ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64496
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهید حبیب آرام زاده در دهدشت برگزار شد+ فیلم

یادواره شهید حبیب آرام زاده در دهدشت برگزار شد+ فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسینم از دهدشت، برگزاری یادواره شهدا یکی از راه‌هایی‌ست که ما می‌توانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های جدید انتقال دهیم، به طوری که برگزاری این گونه یادواره‌ها بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد مردم و مسئولان در قبال دستاوردهای شهداست. برگزاری یادواره شهدا، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسینم از دهدشت، برگزاری یادواره شهدا یکی از راه‌هایی‌ست که ما می‌توانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های جدید انتقال دهیم، به طوری که برگزاری این گونه یادواره‌ها بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد مردم و مسئولان در قبال دستاوردهای شهداست.

برگزاری یادواره شهدا، بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و بیان ابعاد مختلف زندگی شهدا، مهم‌ترین راه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و همه ما وظیفه داریم که این فرهنگ عاشورایی را در بین جوانان ترویج دهیم و آن را زنده نگه داریم تا این انقلاب حفظ شود.

شامگاه شنبه یادواره شهید حبیب آرام زاده در قالب ویژه برنامه افتخار کوچه، آبروی محله در گلزار شهدای شهر دهدشت برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تا الان 17 یادواره شهدا در سطح شهرستان کهگیلویه برگزار شده است.

سرهنگ سعید برومندزاده افزود: یادواره شهید حبیب آرام زاده ششمین یادواره‌ای است که در قالب ویژه برنامه افتخار کوچه، آبروی محله  برگزار می‌شود.

وی گفت: شهید آزرام زاده در سال 1390 در مصاف با دشمنان قسم خورده نظام در منطقه غرب کشور و درگیری با گروهک تروریستی پژاک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برومندزاده عنوان کرد: هدف از برگزاری این یادواره‌ها علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک تلنگر و یادآوری است برای خود ما و بازماندگان شهدا که الان در چه مسیری قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: تا پایان امسال در سطح شهرستان کهگیلویه 7 یادواره پایگاهی، حوزه‌ای و ناحیه‌ای برگزار می‌شود.

شهید حبیب اسلام زاده در سال 1390 هنگام درگیری با گروهک تروریستی پژاک در ارتفاعات جاسوسان پژاک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1390 در درگیری با گروهک تروریستی پژاک 7 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

شهید حبیب آزام زاده، شهید نجفی و شهید خرم روز در تاریخ 27 تیر ماه 1390 در ارتفاعات جاسوسان، شهید قاسم قاسمی و شهید قاسم احمدی در تاریخ 31 تیرماه 1390 توسط تله انفجاری و شهید سهرابی ثانی و شهید آیت صدیقی در تاریخ 13 شهریور 1390 هنگام درگیری با گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسیدند.

گزارش از امیررضا برنگ پور

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.