ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64545
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۱۶
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
ادامه جنگ یمن لکه ننگی بر پیشانی امت عربی است

ادامه جنگ یمن لکه ننگی بر پیشانی امت عربی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، روزنامه مستقل رأی الیوم در سرمقاله خود آورده است: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی کوتاه خود همین گونه و شاید بهتر از این جواب خوبی مقاومت فلسطین را داد. او تأکید کرد که حزب الله هیچ سلاح، موشک یا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، روزنامه مستقل رأی الیوم در سرمقاله خود آورده است: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی کوتاه خود همین گونه و شاید بهتر از این جواب خوبی مقاومت فلسطین را داد. او تأکید کرد که حزب الله هیچ سلاح، موشک یا تفنگی به یمن، بحرین، عراق یا کویت نفرستاده است اما افتخار می‌کند که موشک‌های کورنت را برای مقاومت فلسطین فرستاده است.

اینکه نصرالله گفت که برخی از اعراب و مخصوصا عربستان یمنی‌ها و توانایی و شهامتشان را خوار می‌شمارند مسئله کاملا درستی است. هر انسانی عربی فقیری در نگاه آن‌ها یا بیشترشان انسانی گدا و حقیر و جزو طبقه بردگان به حساب می‌آید که قادر به تقویت سلاح یا ارتقای موشک‌های خود نیست چراکه فقیر است و فقر به معنای کودنی است.

تنها یک موشک بالستیکی که انصارالله به فرودگاه ملک خالد در شمال ریاض شلیک کرد و در آسمان منفجر شد و به انگشت حتی یک شهروند هم آسیبی نرساند، صدها بیانیه همبستگی و کمک و حمایت از عربستان را به دنبال داشت و وزرای خارجه 22 کشور عربی را هراسان و پرشتاب به مقر اتحادیه عرب در قاهره کشاند تا این “اقدام خطرناک” را بررسی کرده و برای سرگرمی آن را محکوم کنند اما این‌ها حتی یک نشست هم برای بررسی فاجعه 23 میلیون یمنی که در معرض ده‌ها هزار موشک و خمپاره طی دو سال و نیم قرار گرفته‌اند برگزار نکردند چراکه یمنی‌ها فقیر هستند و کسانی که آن‌ها را بمباران می‌کنند غنی و مورد حمایت آمریکا و اروپا می‌باشند.

نیاز ما در ابتکار و قاچاق است. ساکنان نوار غزه که با گرسنگی و محاصره خفقان آور و ظلم مواجه هستند توانستند پایگاه موشکی مهمی را در زیززمین بسازند و دشمن اسرائیلی را بترسانند. آن‌ها موفق شدند صدها موشک دیگر قاچاق کنند پس چرا این‌ مسائل نباید درباره ساکنان یمن صدق کند؛ ساکنانی که اهل حکمت و درایت و تجارب هستند، اصحاب سد مأرب و مملکت بلقیس و تعداد زیادی از امپراطوری‌ها.

بهترین راه برای توقف شلیک موشک‌ها پایان جنگ و رنج و مشکلات مردم یمن است. ادامه این جنگ در میان سکوت و حتی مشارکت برخی از اعراب لکه ننگی در تاریخ این امت و دولت‌های کنونی آن‌هاست.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.