ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64549
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۲۰
  • 187 بازدید
  • ارسال توسط :
5400 شهید استان کردستان سندی فداکاری های بزرگ این خطه است

5400 شهید استان کردستان سندی فداکاری های بزرگ این خطه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ، سردار رضا میرزایی در یادواره شهدای بسیج و کوی مهدیه که در سالن شهید رحمانی سپاه برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهارداشت: استان کردستان به ویژه شهرستان بیجار به عنوان دژ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ، سردار رضا میرزایی در یادواره شهدای بسیج و کوی مهدیه که در سالن شهید رحمانی سپاه برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهارداشت: استان کردستان به ویژه شهرستان بیجار به عنوان دژ مستحکمی در برابر منافقان و ضد انقلاب ایستادگی کرد.

 

وی با بیان اینکه استان کردستان سرزمین مجاهدتهای خاموش و فداکاریهای بزرگی است گفت: شهرستان بیجار پایگاه اصلی رزمندگان اسلام بود و اعزام رزمندگان از این خط مقدس به جبهه های نبرد و مبارزه با ضد انقلاب انجام می شد.

 

مسئول مجمع روایان دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: پنج هزار و 400 شهیدی که  استان کردستان تقدیم به انقلاب کرده است سندی بر فداکاری های بزرگ این خطه از ایران اسلامی است.

 

وی با اشاره به رشادتهای مردم کردستان گفت: مردم استان کردستان به ویژه شهرستان بیجار در زمان بحران در مقابل شیطنتهای ضد انقلاب با تمام توان برای حفظ نظام تلاش کردند و بسیاری از مناطق را از وجود منحوس ضد انقلاب پاکسازی نمودند.

 

میرزایی افزود: امام (ره ) قبل از تشکیل و پیروزی انقلاب اسلامی پی به وجود دشمنان این انقلاب برده بودند که در ۵ آذر سال ۵۸ بسیج را تشکیل دادند.

 

تشکل بسیج برای انقلاب اسلامی سرنوشت ساز بود

وی با اشاره به تشکیل بسیج در ایران اسلامی اظهار کرد: تشکیل بسیج برای ایران اسلامی سرنوشت ساز بود اگر شکل نمی گرفت ایرانی وجود نداشت.

 

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس استان همدان گفت: بسیج و سپاه پاسداران یکدیگر را تکمیل میکنند و اگر توده مردم در قالب بسیج به میدان نمی آمدند کشور ما امروز در دستان دشمنان این مرز و بوم بود.

 

وی گفت: آمریکا در تمامی کشورها با هدف غارت و سلطه گری از طریق سیاست دوستانه وارد شده و برا آنها مسلط می گردد و با ایجاد تفرقه میان مردمان آن کشور و به وجود آوردن جنگهای داخلی آنان را از دفاع از کشورشان غافل میسازد.

 

مسئول مجمع  روایان دفاع مقدس استان همدان با اشاره به شیطنتهای آمریکا خاطر نشان کرد: آمریکا در تمام دنیا دو موضوع سلطه و غارتگری را سر لوحه امور خود قرار داده و سعی دارد با حضور در خاورمیانه و سلطه بر کشورههای دارای ثروت به آمال دیرینه خود برسد.

 

هدف اصلی آمریکا مقابله با اسلام است

وی گفت: موضوع هسته ای ، بمب اتم ، موشک و همه بهانه های آمریکا برای خلع سلاح کردن ایران اسلامی است تا بتواند بر کشورمان سلطه پیدا کند و با کشورههای همچون ایران که سیاست های نامشروع آمریکا را قبول ندارد و زیر سلطه آمریکا نیستند و در مقابل توطئه ها و دشمنی هایش مقابله می کنند در صدد دشمنی برآمده است.

 

میرزایی افزود: بعد از انقلاب نیروههای ضد انقلاب با  تحریک مردم در جای جای شهرهای استان کردستان ۹۰ درصد ناامنی بوجود آورده بودند و این  توطئه ها برای نابودی انقلاب اسلامی بود که مردم غیور کرد با تشکیل  پیشمرگان کرد مسلمان در مقابله با ضد انقلاب برآمدند و آنها را نابود کردند.

 

پیشمرگان کرد همان پیشمرگان دفاع از دین و اسلام هستند

وی اظهار کرد: پیشمرگان مسلمان کرد همان بسیجیانی هستند که پیش مرگ دفاع از دین شدند و صفشان را از ضد انقلاب جدا کرده و در این راه شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردند.

 

مسئول روایان دفاع مقدس استان همدان گفت:  بسیج کلمه ی بسیار مقدس است و بسیجیان باید بدانند سربازان امام زمان (عج) هستند و در هر جایی که دشمنان دست به توطئه زدند بسیج وارد میدان شد و آن توطئه ها را خنثی ساختند.

 

وی با بیان اینکه قدرت و بالندگی نظام ، امنیت ،اقتدار و ایستادگی کشور در برابر دشمنان به پشتوانه بسیج است گفت: از تعداد ۲۱۹ هزار شهیدی که تقدیم انقلاب و نظام اسلامی ایران  شد ۱۲۰ هزار تن از این شهداء بسیجیان بودند.

 

مسئول راویان دفاع مقدس استان همدان خاطر نشان کرد: اگر بسیج نبود نه ایرانی بود و نه انقلابی بسیج نقش تعیین کننده و سرنوشت ساز است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.