ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64555
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۲۰
  • 682 بازدید
  • ارسال توسط :
زندگی نامه شهید صفرزاده

زندگی نامه شهید صفرزاده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید ناصر صفرزاده در سال 1338 در روستای پارچی از توابع شهرستان خوی به دنیا آمد. شهید در میان همسالان خود نمودی از یک انسان مومن و دلسوز و فداکار و دارای صفات پسندیده و زبانزد بود. […]

زندگی نامه شهید صفرزادهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید ناصر صفرزاده در سال 1338 در روستای پارچی از توابع شهرستان خوی به دنیا آمد. شهید در میان همسالان خود نمودی از یک انسان مومن و دلسوز و فداکار و دارای صفات پسندیده و زبانزد بود.

آن بزرگوار با ورود به ایام نوجوانی و شوق به ادامه تحصیل از محیط خود پا فراتر نهاد و ضرورتا برای طی دوره دبیرستان به شهرستان خوی عزیمت نمود این حضور نقطه عطفی در احوال درونی و فعالیت های جاری زندگی وی پدید آورد چون او امکان ارتباط با هیات های مذهبی و قشرهای انقلابی و در رآس آنان روحانیان بیداردل و آگاه را یافته و در این راستا بهترین بهره را جسته و از همان دوران جوانی از محضر استادها و روحانیان و فقها و عارفان و مومنان شهرستان خوی توشه های ارزنده ای برگرفته و به زودی در گروهک ها و مجالس و محافل قرآنی و مذهبی حضور خود را آشکار ساخت.

سردار شهید آن چنان به پیام مقتدای خویش بلند شد که گویی تمام عمر گذشته خود را برای چنین روزی تدارک دیده بود و تحقق آرزوهای دیرینه خود را در لبیک به ندای این فرزند پاک سلاله رسول خدا (ص) یافته بود. شهید صفرزاده با لیاقت و شایستگی که از خود نشان داده بود به سمت فرماندهی شهرستان شاهین دژ و بعد بوکان و سردشت منصوب شد. سرانجام سردار رشید حاج ناصر صفرزاده در اردیبهشت ماه سال 1375 در حال انجام ماموریت به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.