ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64579
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
گروه تفکیری داعش توسط جوانان انقلابی ریشه‌کن شد

گروه تفکیری داعش توسط جوانان انقلابی ریشه‌کن شد

حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: شهادت شهید مدافع حرم، خادم‌الحسین علیرضا جیلان را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه مردم چهارمحال و بختیاری، اعضای تشکل‌های دینی شهرستان بروجن و خانواده معزز این شهید تبریک و تسلیت گفت. وی افزود: این شهید گرانقدر چندین مدال افتخار به […]

حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: شهادت شهید مدافع حرم، خادم‌الحسین علیرضا جیلان را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه مردم چهارمحال و بختیاری، اعضای تشکل‌های دینی شهرستان بروجن و خانواده معزز این شهید تبریک و تسلیت گفت.

وی افزود: این شهید گرانقدر چندین مدال افتخار به گردان دارد و ما به داشتن چنین جوانانی افتخار می‌کنیم، مدال اصلی ایشان مربوط به این است که عضوی از هیئت مذهبی فاطمیون شهرستان بروجن است و اینکه انسان در این برهه از زمان، به منظور احیای اهداف اهل بیت عصمت و طهارت زندگی خود را وقف کند و وقت خود را در این راه هزینه کند بالاترین مدال و بالاترین ارزش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مدال دوم، مدال پر افتخار نوکری اهل بیت(ع) و احیای مرام اباعبدالله الحسین(ع) است و اینکه این شهید بزرگوار از دل هیئت فاطمیون برخاسته و برای دفاع حریم اهل بیت(ع) چندین سفر به سوریه اعزام شده‌اند و در سفر هشتم به فیض شهادت نائل آمد، این نشان از صداقتی است که ایشان داشته است.

مرتضوی با بیان اینکه مقام شهادت بالا ترین مقام است، گفت: از عملکرد چنین جوانانی معلوم می‌شود که هیئت‌های عزاداری ظرفیت‌های خوبی هستند برای پرورش جوانانی که بتوانند به عنوان افسران فرهنگی در هر کجایی که وظیفه اقتضا کند در دفاع از حریم آل الله و اسلام، حتی بیرون از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی جان شیرین خود را به تبعیت از سید و سالار شهیدان فدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: امید است هیئت مذهبی فاطمیون و دیگر هیئت‌های مذهبی ما در تربیت نسل جوان، به ویژه در این برهه و وضعیت فعلی، تلاش کنند و خداوند به آنها توفیق عنایت کند که ادامه دهنده راه این شهیدان عالی مقام باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: الحمدالله رب العالمین طومار داعش که دست پرورده اسرائیل و استکبار جهانی که همان آمریکاست و احیانا بعضی از این کشورهای اروپایی مثل انگلیس پیچیده شد و نقش اساسی در براندازی این دشمن قسم خورده اسلام و اهل بیت(ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، با همکاری جبهه مقاومت در عراق و سوریه است.

مرتضوی ادامه داد: اگر شهادت‌طلبی جوانانی مثل شهید علیرضا جیلان نبود، قطعا همان طور که مقام معظم رهبری مدظله العالی هم فرمودند، امروز ما در داخل ایران مجبور به مقابله با داعش بودیم و خدا را شکر می‌کنیم که امروز شاهد ریشه‌کن شدن این شجره خبیثه توسط این جوانان انقلابی هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.