ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 64586
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدار علوی درباره فاصله افتادن بین رهبری و مردم

هشدار علوی درباره فاصله افتادن بین رهبری و مردم

خبرگزاری ایسنا: وزیر اطلاعات گفت: باید توجه داشته باشیم دشمن امروز با لباس دشمنی و آشکارا به صحنه جنگ ورود پیدا نخواهد کرد بلکه با زبان دین و لباس تدین می‌آید تا بین رهبری و مردم فاصله بیندازد لذا باید مراقب باشیم تا این دشمنان به ظاهر دوست پیوندمان را با رهبری متزلزل نکنند. حجت‌الاسلام […]

خبرگزاری ایسنا: وزیر اطلاعات گفت: باید توجه داشته باشیم دشمن امروز با لباس دشمنی و آشکارا به صحنه جنگ ورود پیدا نخواهد کرد بلکه با زبان دین و لباس تدین می‌آید تا بین رهبری و مردم فاصله بیندازد لذا باید مراقب باشیم تا این دشمنان به ظاهر دوست پیوندمان را با رهبری متزلزل نکنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین “سید محمود علوی” شامگاه 30 آبان‌ماه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در شهرستان جیرفت گفت: هر زمان که در جمع مردم حضور پیدا می‌کنیم مردم بیان می‌کنند سلام خود را به مقام معظم رهبری برسانید و وقتی این موضوع را به ایشان می‌گویم، می‌فرمایند که سلام ما را نیز به مردم برسانید.

وی برگزاری مراسم یادمان ولایت را به دلیل حضور مقام معظم رهبری در زمان تبعید در شهرستان جیرفت دانست و به جایگاه ولایتمداری اشاره کرد و ادامه داد: جایگاه رهبری نظام مانند نخ تسبیح برای دانه‌های تسبیح است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: امامت مایه‌ی ساختارمندی جامعه است و با توجه به اهمیت امامت در جامعه اسلامی، خداوند برای امامت یک جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی داستان زندگی حضرت ابراهیم را تشریح کرد و افزود: ابراهیم وقتی از همه امتحانات خود سربلند بیرون آمد، خداوند فرمودند که ابراهیم من تو را به مقام امامت رساندم.

علوی با بیان این مطلب که ولایت برای حفظ مصلحت مسلمین باید اختیار داشته باشد، عنوان کرد: نبوت، فصل خصومت و زعامت از جایگاه‌های پیامبر اکرم (ص) در جامعه اسلامی بود.

وی با بیان اینکه وقتی قانون وجود داشته باشد و مجری قانون درست عمل کند، مردم از برکات آن استفاده خواهند کرد، تصریح کرد: دستی که قانون قطع کند خون ندارد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: شیعه معتقد است که ولایت باید سه ویژگی نبوت، فصل خصومت و زعامت در یک نفر را داشته باشد و فقیه باید قدرت در دستش باشد تا بتواند به نفع مسلمین گام بردارد.

علوی بیان کرد: وقتی که فتوا و بیان احکام از قدرت حکومت جدا باشد احکام اسلام در راستای منافع حکومت تغییر شکل می‌دهد و فقیه مجبور می‌شود که براساس منافع حکومت فتوا دهد که شیعه این موضوع را قبول ندارد.

وی با بیان اینکه اگر مصلحت نظام ایجاب کند، ولایت فقیه می‌تواند در ملک مردم نیز تصرف داشته باشد، تصریح کرد: اگر رییس حکومت ولی فقیه باشد، حکومت وسیله ای در راستای اجرای احکام اسلام می‌شود.

وزیر اطلاعات با تاکید برآنکه مردم باید رهبر خود را بشناسند، تصریح کرد: اطاعت از رهبر یکی از مهمترین وظایف مردم در مقابل ولی امر مسلمین است و وظیفه امام نسبت به مردم نیز در برابر احکام خدا حکم کند و عدالت را رعایت کند.

وی احترام به رهبر و تبعیت از وی را از دیگر وظایف مردم در مقابل رهبر برشمرد و افزود: هوشیاری و بصیرت از دیگر وظایف مردم در مقابل رهبر خود است و از سوی دیگر پیوند ولی فقیه با مردم نظام را از آسیب‌های احتمالی حفظ خواهد کرد و هم اکنون دشمن این ضامن وحدت جامعه اسلامی را هدف قرار داده است.

علوی اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم دشمن با لباس دشمن و آشکار به صحنه جنگ ورود پیدا نخواهد کرد بلکه با زبان دین و لباس تدین می‌آید تا بین رهبری و مردم فاصله بیندازد لذا باید مراقب باشیم تا این دشمنان به ظاهر دوست پیوندمان را با رهبری متزلزل نکنند.

وی عزت امروز جمهوری اسلامی ایران را آگاهی و هوشیاری مردم دانست و افزود: خوشبختانه در طول عمر انقلاب اسلامی شاهد هستیم که ملت با وفاداری و رهبری با هوشیاری فتنه‌ها را خنثی کرده‌اند و روز به روز حوزه نفوذ ما در دنیا و منطقه بیشتر شده و عزت ما افزایش پیدا می‌کند.

وزیر اطلاعات به پایان کار داعش در منطقه اشاره و به قدرت جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره و یادآوری کرد: قاسم سلیمانی امروز در پیامی که به مقام معظم رهبری دادند، اعلام کردند که کار داعش به پایان رسیده است.

سپاه قدس همه معادلات استکبار را به هم زد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، در این یادمان «سیدمحمد حسینی» وزیرسابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هئیت امنای جشنواره یادمان ولایت به ویژگی‌های مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: مقام معظم رهبری را دیده ایم که در میان مردم است و شاهد بودیم که رهبر به مناطق زلزله زده غرب کشور سفر کرد و از نزدیک با مردم دیدار کردند و فرمودند که برای مردم این منطقه زلزله زده کار شده است اما باید بیشتر کار کنید.

وی با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری تاکید دارند که به مردم خدمت شود، تصریح کرد: گروه تکفیری داعش 6 هزار نفر نیروی انتحاری را تربیت کردند و مناطقی را تصرف کردند اما سپاه قدس ایران ایستاد و توانست آنها را شکست دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.